A A A
BIP
UWAGA!!
PRZEGLĄDASZ ARCHIWALNĄ STRONIĘ BIP ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO
STRONA PROWADZONA DO KOŃCA 2023 ROKU
AKTUALNA STRONA JEST W TRAKCIE BUDOWY
To jest wersja archiwalna z dnia 24.06.2009, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Zmiana - modyfikacja I

Przebudowa drogi we wsi Augustopol – Mariopol dz. nr 83, 47, 43 gmina Dąbrowice

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
tel.: (024) 355-23-45, 355-23-46; faks 355-23-44,

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 i 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.zgrk.bip-jst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający może przekazać w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 15,00 zł.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zamówienie Zamawiającego dla projektu: „Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” nosi nazwę: „Przebudowa drogi we wsi Augustopol – Mariopol dz. nr 83, 47, 43 gmina Dąbrowice”
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Miejsce wykonania: Dąbrowice
4. Opis:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku Augustopol – Mariopol w gminie Dąbrowice. Klasa drogi gminnej „D”, kategoria ruchu KR-1. Długość drogi 1981,00 m, szerokość 3,0 m z obustronnymi poboczami o szerokości 1,0 m. Szczegółowy zakres zadania zawiera dokumentacja, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik do siwz nr 3 i nr 8.

Zakres opracowania przedmiotu zamówienia obejmuje:

a. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
b. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm;
c. wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/8 gr. 4 cm;
d. wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 4 cm;
e. wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym wraz z zagęszczeniem;
f. wykonanie zjazdów do posesji (podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/8 gr. 4 cm);
g. zabezpieczenie kabli telefonicznych rurami osłonowymi.

5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.40 – 2 roboty drogowe.
6. Wielkość: powyżej 14 000 EURO o wartości poniżej progów określonych w art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 15.10.2009 r.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) tj.:
a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu latach (termin należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania) minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zakończenie i oddanie do użytku w latach 2004 – 2009 minimum dwóch inwestycji drogowych o wartości każda nie mniej niż wysokość złożonej oferty.
b) posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia.
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają środki finansowe w kwocie nie niższej niż 1 000 000,00 zł lub posiadają potwierdzoną przez bank zdolność kredytową do kwoty nie niższej niż 1 000 000,00 zł.
4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku spółki z o.o. należy załączyć stosowny dokument upoważniający zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych).
W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – umowę regulującej współpracę wykonawców, spełniająca wymogi określone w art. 23 oraz art. 141 ustawy (np. umowa spółki cywilnej, konsorcjum).
2. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, które są w posiadaniu wykonawców (wg załącznika nr 4).
3. informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie trzech ostatnich lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie oraz wykaz osób (wg załącznika nr 5), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi:
• kserokopiami uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg;
• aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz opłaceniu bieżących składek.
4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 6)
5. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
6. informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
8. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 6).
9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 do siwz Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował.
12. Informacje dotyczące podwykonawców – załącznik Nr 5 do siwz.

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych)


KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 15.07.2009 r. godzina 9:00.
2. Miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
3. Otwarcie ofert: dnia 15.07.2009 r. godz. 11:00

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE:
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
NIE [] TAK X
Jeśli tak, wskazać projekt/ program:
Przedmiot zamówienia publicznego korzysta z dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013
DATA ZAMIESZCZENIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA 24/06/2009


WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 24.06.2009 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego w ramach projektu pn.: „Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” dla zadania: „Przebudowa drogi we wsi Augustopol – Mariopol dz. nr 83, 47, 43 gmina Dąbrowice”.

Dokumentację przetargową można pobrać uruchamiając poniższy link:
zgrk.pl/bip/dabrowice.zip

Opublikował: Michał Prokopiak
Publikacja dnia: 24.06.2009
Dokument oglądany razy: 1327
Dokument z dnia: 24.06.2009
Podlega Ustawie