„Przebudowa drogi gminnej Stara Wieś – Franki” - gmina Krośniewice.
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
sprawa nr 341/15/2009
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
tel.: (024) 355 – 23 – 45, 355 – 23 – 46; faks: (024) 355 – 23 – 44,
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5 150 000 EURO na podstawie art. 10 i 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.zgrk.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający może przekazać w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 15,00 zł.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu w zakresie: „Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” nad zadaniem pod nazwą: „Przebudowa drogi gminnej Stara Wieś – Franki” - gmina Krośniewice.
2.Rodzaj zamówienia: usługi.
3.Miejsce wykonania: Stara Wieś – Franki, Gmina Krośniewice.
4.Opis:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi gminnej na odcinku Stara Wieś – Franki w gminie Krośniewice. Klasa drogi gminnej „D”, kategoria ruchu KR-3. Długość drogi 3 736,00 m, szerokość 5,0 m z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m. Droga zawiera piętnaście łuków poziomych o parametrach podanych w planie sytuacyjnym. Ponieważ na niektórych fragmentach jedni nie występują przełomy lub występują w stopniu minimalnym, zostanie ona wykorzystana jako podbudowa. Odcinki istniejące zostaną poszerzone do 5,00 m. Wszystkie warstwy nawierzchni oraz podłoże gruntowe zostanie na nich wymienione. Zaprojektowano spadki dwustronne 2% na całym odcinku, z wyjątkiem tych łuków poziomych, które wymagają spadków jednostronnych i poszerzeń. Przewidziano pobocza ze spadkiem 6% wzmocnione kruszywem naturalnym pochodzenia miejscowego. Przekrój jezdni z wykorzystaniem istniejącej warstwy bitumicznej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm;
- podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm;
przy poszerzeniu:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm;
- podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm;
- kruszywo łamane 0/63 gr. 20 cm;
- kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm 2,5 Mpa gr. 25 cm;
- piasek średnioziarnisty gr. minimum 10 cm;
przy pełnej wymianie nawierzchni i warstw słabego gruntu:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm;
- podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm;
- kruszywo łamane 0/63 gr. 20 cm;
- kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm 2,5 Mpa gr. 25 cm;
- piasek ziarnisty gr. minimum 10 cm.
Przed ułożeniem każdej warstwy bitumicznej, warstwę poprzedzającą oraz podbudowę z kruszywa łamanego należy oczyścić, a następnie skropić emulsją asfaltową w ilości 0,5 – 0,6 kg/m2.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.70.00-1 – nadzór nad robotami budowlanymi
76.63.00.00-3 – usługi kontroli i nadzoru technicznego
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zmawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ:
Zmawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zakończenie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 15.06.2010 r.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a)w okresie ostatnich trzech lat pełnili funkcję Inwestora Zastępczego lub pełnili Nadzór Inwestorski nad realizacją budowy lub przebudowy drogi, w ilości minimum jednej usługi o wartości minimum 50.000,- zł.
b)dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w zakresie: osobą posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe jako Inspektor Nadzoru z uprawnieniami w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty.
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił, stosując formułę „spełnia – nie spełnia”.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – druk załącznika nr 2,
b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzających wymóg określony w pkt. VI ppkt.2) a), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3;
f)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – wg załącznika nr 4;
g)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował – wg załącznika nr 5;
h)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członka Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
i)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w SIWZ w pkt. IV ppkt. 2) lit. a) - musi spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, warunek wskazany w pkt. IV ppkt. 3) i 4) – musi spełnić każdy z wykonawców, pozostałe warunki wskazane w pkt. IV – mogą być spełnione łącznie.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. V ppkt.1 lit. b), c), d) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1.Termin składania ofert: 11.12.2009 r. godzina 9:00.
2.Miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
3.Otwarcie ofert: dnia 11.12.2009 r. godz. 10:00
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJE O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODTAKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO STSYEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJI ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE:
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
NIE TAK X
Jeśli tak, wskazać projekt/ program:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO KORZYSTA Z DOFINANSOWANIA ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2007 – 2013
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 01/12/2009
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 01.12.2009 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego w ramach projektu pn.: „Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” dla zadania: „Przebudowa drogi gminnej Stara Wieś – Franki” - gmina Krośniewice.
Przewodniczący Zarządu
/.../ Jakub Świtkiewicz
Członek Zarządu
/.../ Jerzy Bryła
Członek Zarządu
/.../ Włodzimierz Frankowski
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Publikacja dnia: 01.12.2009
Dokument z dnia: 01.12.2009
Podlega Ustawie