A A A
BIP
UWAGA!!
PRZEGLĄDASZ ARCHIWALNĄ STRONIĘ BIP ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO
STRONA PROWADZONA DO KOŃCA 2023 ROKU
AKTUALNA STRONA JEST W TRAKCIE BUDOWY
To jest wersja archiwalna z dnia 20.07.2009, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Zmiana - modyfikacja I

Przebudowa drogi we wsi Augustopol – Mariopol dz. nr 83, 47, 43 gmina Dąbrowice

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U

Sprawa nr 341/9/2009

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno

tel.: (024) 355-23-45, 355-23-46; faks 355-23-44,

II. Określenie trybu zamówienia:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 i 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrk.bip-jst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający może również przekazać w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 15,00 zł.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu w zakresie: „Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” nad zadaniem pod nazwą: „Przebudowa drogi we wsi Augustopol – Mariopol dz. nr 83, 47, 43 gmina Dąbrowice”.

2. Rodzaj zamówienia: usługi.

3. Miejsce wykonania: Augustopol – Mariopol , Gmina Dąbrowice.

4. Opis:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi gminnej na odcinku Augustopol – Mariopol w gminie Dąbrowice. Klasa drogi gminnej „D”, kategoria ruchu KR-1. Długość drogi 1981,00 m, szerokość 3,0 m z obustronnymi poboczami o szerokości 1,0 m.


Projekt „Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” dla zadania: „Przebudowa drogi we wsi Augustopol – Mariopol dz. nr 83, 47, 43 gmina Dąbrowice”, dofinansowany będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013 na podstawie umowy Nr UDA–RPLD.01.01.00-00-052/09-00 z dnia 26 czerwca 2009 r.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71.24.70.00-1 – nadzór nad robotami budowlanymi

71.63.00.00-3 – usługi kontroli i nadzoru technicznego

V. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zmawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zmawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.


VII. Termin wykonania zamówienia:

Zakończenie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 15.10.2009 r.


VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:

a) w okresie ostatnich trzech lat pełnili funkcję Inwestora Zastępczego lub pełnili Nadzór Inwestorski nad realizacją budowy lub przebudowy drogi, w ilości minimum jednej usługi o wartości minimum 70.000,- zł.

b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w zakresie: osobą posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe jako Inspektor Nadzoru z uprawnieniami w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.


Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił, stosując formułę „spełnia – nie spełnia”.


IX. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

a) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – druk załącznika nr 2,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzających wymóg określony w pkt. VI ppkt.2) a), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3;

f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – wg załącznika nr 4;

g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował – wg załącznika nr 5,

h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członka Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

i) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w pkt. VI ppkt. 2) lit. a) - musi spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, warunek wskazany w pkt. VI ppkt. 3) i 4) – musi spełnić każdy z wykonawców, pozostałe warunki wskazane w pkt. VI – mogą być spełnione łącznie.

3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:


1) pkt. VII ppkt.1 lit. b), c), d), SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

*

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
*

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
*

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


X. Informacja na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).


XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.


XII. Miejsce i termin składania ofert:

1.Termin składania ofert: 28.07.2009 r. godzina 9:00.
2. Miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
3. Otwarcie ofert: dnia 28.07.2009 r. godz. 11:00


XIII. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.


XIV. Informacje na temat umowy ramowej:

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.


XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodtakowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system


XVI. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcji elektroniczna:

Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


XVII. Informacje uzupełniające:

ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ

NIE [ ] TAK X


Jeśli tak, wskazać projekt/ program:

Przedmiot zamówienia publicznego korzysta z dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 20.07.2009 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego w ramach projektu pn.: „Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” dla zadania: „Przebudowa drogi we wsi Augustopol – Mariopol dz. nr 83, 47, 43 gmina Dąbrowice”.

Treść ogłoszenia

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 Oferta

Załącznik nr 2 Oświadczenia

Załącznik nr 3 Wykaz robót

Załącznik nr 4 Wykaz osób

Załącznik nr 5 Zobowiązanie

Załącznik nr 6 Wzór umowy

Opublikował: Michał Prokopiak
Publikacja dnia: 20.07.2009
Dokument oglądany razy: 1363
Dokument z dnia: 20.07.2009
Podlega Ustawie