Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego
Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
ZGRK.271.3.2021.1
Modyfikacja treści Zapytania Ofertowego z dnia 31-05-2021 r.
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. „Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego”.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności. Całkowita wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 50 tys. PLN netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zapytanie ofertowe Zamawiający zamieścił na BIP https://zgrk.pl/bip w zakładce Przetargi. Zamawiający: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99 – 300 Kutno, dokonuje zmiany treści Zapytania Ofertowego – dalej „ZO”, a mianowicie:
w rozdziale IV pkt. 1 ZO przed zmianą: |
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego”
2. Przedmiot obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
w rozdziale IV pkt. 1 ZO po zmianie jest: |
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego”
2. Przedmiot obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
a) -
w rozdziale V ZO przed zmianą: |
V. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:
a) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej oraz koordynatora posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do sprawowania funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (tj. Dz. U. z 2020 r. Poz. 220 ze zm.),
w rozdziale V ZO po zmianie jest: |
V. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:
a) -
w rozdziale XII pkt. 4. ZO przed zmianą: |
4. W formularzu ofertowym Wykonawca składa ofertę na wykonanie z łączną ceną ryczałtową brutto (zgodnie z zapisami § 5 projektu umowy – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia – suma cen brutto za poszczególne branże (a+b+c).
Łączna cena ryczałtowa brutto za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w poszczególnych branżach: konstrukcyjno–budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej składa się z cen ryczałtowych brutto wyliczonych zgodnie ze szczegółowym wyliczeniem ceny dla każdej z części (zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego, będącego załącznikiem nr 2 do umowy).
w rozdziale XII pkt. 4. ZO po zmianie jest: |
4. W formularzu ofertowym Wykonawca składa ofertę na wykonanie z łączną ceną ryczałtową brutto (zgodnie z zapisami § 5 projektu umowy – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia – suma cen brutto za poszczególne branże (a+b+c).
Łączna cena ryczałtowa brutto za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w poszczególnych branżach: konstrukcyjno–budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej składa się z cen ryczałtowych brutto wyliczonych zgodnie ze szczegółowym wyliczeniem ceny dla każdej z części (zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego, będącego załącznikiem nr 2 do umowy).
w rozdziale XII pkt. 5 ZO przed zmianą: |
5. Dla porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę podaną cenę ryczałtową brutto (sumę cen brutto za poszczególne branże a+b+c) za wykonanie przedmiotu zamówienia.
w rozdziale XII pkt. 5 ZO po zmianie jest: |
5. Dla porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę podaną cenę ryczałtową brutto (sumę cen brutto za poszczególne branże a+b+c) za wykonanie przedmiotu zamówienia.
w załączniku nr 1do ZO w pkt. 1 przed zmianą: |
1. Oferuję(jemy) wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zapytaniu ofertowym za wynagrodzeniem ryczałtowym w kwocie: ....................zł brutto (słownie: ..............................................................) stanowiąca sumę kwot wskazanych w załączniku nr 5 do zapytania ofertowego Szczegółowe wyliczenie ceny (zgodnie z § 5 projektu umowy - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego)
w tym łącznie w podziale na branże (a+b+c):
a) za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży konstrukcyjno-budowlanej:
cenę brutto ..........................................................................................................zł
w załączniku nr 1 do ZO w pkt. 1 po zmianie jest: |
1. Oferuję(jemy) wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zapytaniu ofertowym za wynagrodzeniem ryczałtowym w kwocie: ....................zł brutto (słownie: ..............................................................) stanowiąca sumę kwot wskazanych w załączniku nr 5 do zapytania ofertowego Szczegółowe wyliczenie ceny (zgodnie z § 5 projektu umowy - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego)
w tym łącznie w podziale na branże (a+b+c):
a) -
w załączniku nr 3 do ZO w tabeli wiersz 3 przed zmianą: |
Imię i nazwisko |
Informacje na temat kwalifikacji zawodowych, posiadane uprawnienia |
Zakres wykonywanych czynności |
Informacja o podstawie dysponowania osobą |
1 |
2 |
3 |
4 |
…………………….. |
Uprawnienia budowlane w specjalności: ........................................... Uprawnienia Nr ….....................………… wydane ……………………....…………… Czy zakres uprawnień wynikający z ww. decyzji o nadaniu uprawnień pozwala na kierowanie robotami konstrukcyjno–budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia w zgodzie z obecnie obowiązującymi przepisami prawa budowlanego TAK/NIE (zaznaczyć właściwe) |
Inspektor Nadzoru w branży konstrukcyjno- budowlanej |
|
w załączniku nr 3 do ZO w tabeli wiersz 3 po zmianie jest: |
Imię i nazwisko |
Informacje na temat kwalifikacji zawodowych, posiadane uprawnienia |
Zakres wykonywanych czynności |
Informacja o podstawie dysponowania osobą |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
- |
- |
w załączniku nr 4 do ZO w § 2 ust. 2 przed zmianą jest: |
1. Obowiązki inspektorów nadzoru będą pełnić osoby, posiadające wymagane uprawnienia budowlane oraz doświadczenie nie mniejsze niż wymagane w postanowieniach Zapytania ofertowego, tj.:
- Inspektor Nadzoru Inwestorskiego posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do sprawowania funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (tj. Dz. U. z 2020 r. Poz. 220 ze zm.),
w załączniku nr 4 do ZO w § 2 ust. 2 po zmianie jest: |
1. Obowiązki inspektorów nadzoru będą pełnić osoby, posiadające wymagane uprawnienia budowlane oraz doświadczenie nie mniejsze niż wymagane w postanowieniach Zapytania ofertowego, tj.:
- -
w załączniku nr 4 do ZO w § 2 ust. 4 przed zmianą jest: |
4. Zleceniobiorca oświadcza, że czynności Inspektora Nadzoru:
- w branży konstrukcyjno – budowlanej pełnił będzie ...................................
w załączniku nr 4 do ZO w § 2 ust. 4 po zmianie jest: |
4. Zleceniobiorca oświadcza, że czynności Inspektora Nadzoru:
- -
w załączniku nr 4 do ZO w § 3 ust. 1 przed zmianą jest: |
- Inwestor wyznacza Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno–budowlanej jako koordynatora zespołu Inspektorów Nadzoru.
w załączniku nr 4 do ZO w § 3 ust. 1 po zmianie jest: |
- Inwestor wyznacza Inspektora Nadzoru branży sanitarnej jako koordynatora zespołu Inspektorów Nadzoru.
w załączniku nr 4 do ZO w § 5 ust. 1 przed zmianą jest: |
1. Za wykonanie czynności określonych niniejszą umową Zleceniodawca zobowiązuje się zapłacić Zleceniobiorcy łączne wynagrodzenie ryczałtowe:
cenę brutto ................................................. zł słownie brutto…….....................................……………..................... zł
w tym:
a) za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej:
cenę brutto ..............................................................................................................zł
w załączniku nr 4 do ZO w § 5 ust. 1 po zmianie jest: |
1. Za wykonanie czynności określonych niniejszą umową Zleceniodawca zobowiązuje się zapłacić Zleceniobiorcy łączne wynagrodzenie ryczałtowe:
cenę brutto ................................................. zł słownie brutto…….....................................……………..................... zł
w tym:
a) -
w załączniku nr 2 do załącznika nr 4 do ZO przed zmianą jest: |
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
- w części I – budowa sieci wodnej i kanalizacyjnej:
Cena brutto: .............................. PLN (słownie: ….........................................................................…)
w tym:
a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń
Cena brutto: .............................. PLN (słownie: ….........................................................................…)
- w części II – budowa przydomowych oczyszczalni ścieków:
Cena brutto: .............................. PLN (słownie: ….........................................................................…)
w tym:
a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń
w załączniku nr 4 do ZO w § 5 ust. 1 po zmianie jest: |
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
- w części I – budowa sieci wodnej i kanalizacyjnej:
Cena brutto: .............................. PLN (słownie: ….........................................................................…)
w tym:
a) -
- w części II – budowa przydomowych oczyszczalni ścieków:
Cena brutto: .............................. PLN (słownie: ….........................................................................…)
w tym:
a) -
- W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert, tym samym, ulegają zmianie zapisy dotyczące terminów, określone w rozdziale 14 SWZ, a mianowicie:
w rozdziale VIII. pkt. 1 ZO przed zmianą jest: |
Termin składania ofert: 14.06.2021 r., godz. 10:00.
w rozdziale VIII. pkt. 1 ZO po zmianie jest: |
Termin składania ofert: 15.06.2021 r., godz. 10:00.
w rozdziale VIII. pkt. 2 ZO przed zmianą jest: |
Termin otwarcia ofert: 14.06.2021 r., godz. 10:30.
w rozdziale VIII. pkt. 2 ZO po zmianie jest: |
Termin otwarcia ofert: 15.06.2021 r., godz. 10:30.
- Powyższe zmiany powoduję zmianę terminu związania ofertą, a mianowicie:
w rozdziale XV. Pkt. 1. ZO przed zmianą jest: |
Wykonawca jest związany ofertą do dnia 14.07.2021 r.
w rozdziale XV. pkt. 1. ZO po zmianie jest: |
Wykonawca jest związany ofertą do dnia 15.07.2021 r.
- Powyższa zmiana treści SWZ powoduje zmianę treści ogłoszenia ZGRK.271.3.2021 z dnia 2021-05-26.
- Jednocześnie Zamawiający informuje, iż pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.
.................................................
(podpis kierownika Zamawiającego
W imieniu Zamawiającego
Jakub Świtkiewicz /-/
Zdzisław Kostrzewa /-/
Treść modyfikacji zapytania ofertowego (PDF)
Załączniki do pobrania po modyfikacji (DOC)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99 – 300 Kutno, NIP : 775 – 19 – 93 – 152, REGON: 610191611, tel.: (024) 355–23–45, faks: (024) 355–23–44,
Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgrk.pl
Adres strony internetowej BIP: http://zgrk.pl/bip
Godziny pracy: poniedziałek - piątek w godz. 7.00 – 15.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
zaprasza do złożenia oferty na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego”:
I. Nazwa zamówienia:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego” współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Projekt pn.: „Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego”, nr umowy o dofinansowanie: 00121-65150-UM0500261/20 z dnia 17.03.2021 r.
- Rodzaj zamówienia: Usługi
III. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności. Całkowita wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 50 tys. PLN netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zapytanie ofertowe Zamawiający zamieszcza na BIP https://zgrk.pl/bip w zakładce Przetargi.
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego”
2. Przedmiot obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
- w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, której projekt stanowi załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego, obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Roboty budowlane, które objęte będą Nadzorem inwestorskim podzielone są na części. Ich podział przedstawiony jest w Szczegółowym wyliczeniu ceny (załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego), a który to stanowi jednocześnie załącznik nr 2 do projektu umowy.
Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie: 0,464 km wodociągu, 2,57 km sieci kanalizacyjnej i 43 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków.
Zakres zadania inwestycyjnego opisują projekty robót budowlanych, udostępnione pod linkami:
www.zgrk.pl/przetargi/GSM/POS.zip
www.zgrk.pl/przetargi/GSM/WOD_KAN.zip
- Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
V. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:
- osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej oraz koordynatora posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do sprawowania funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (tj. Dz. U. z 2020 r. Poz. 220 ze zm.),
- osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do sprawowania funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (tj. Dz. U. z 2020 r. Poz. 220 ze zm.).
- osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do sprawowania funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (tj. Dz. U. z 2020 r. Poz. 220 ze zm.).
Uwaga:
Dopuszcza się łączenie funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że posiada wymagane uprawnienia budowlane wymagane przez Zamawiającego na danym stanowisku. Nie dopuszcza się łączenia funkcji kierownika budowy/robót z funkcją Inspektora Nadzoru.
- Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni Wykonawcy:
- w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 814 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe ( tj. Dz. U. z 2020 r. Poz. 1228 ze zm.).
- powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym:
Zamówienie nie może być udzielone Wykonawcy będącemu podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem (ZGRK) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (Beneficjentem) zostanie wykluczony z postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
- Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
VI. Kryteria oceny ofert dla zamówienia:
1. najniższa cena za wykonanie zamówienia – 100%
- Sposób oceniania ofert:
w kryterium cena, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100 % – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
- Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wg w/w kryterium.
- Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
- Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie ceny w przypadku gdy cena stanowi jedyne kryterium oceny ofert określone w Zapytaniu.
- Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach.
- W przypadku złożenia ofert dodatkowych o takiej samej cenie albo odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych, Zamawiający kończy postępowanie bez wyboru żadnej z ofert.
VII. Termin wykonania zamówienia:
od zawarcia umowy do zakończenia zadania inwestycyjnego – planowany termin zakończenia zadania to 31.05.2022 r.
VIII. Termin i forma złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Kutnie przy ul. Wojska Polskiego 10a, nie później niż do dnia 14.06.2021 r., do godz. 1000 (liczy się data i godzina złożenia oferty w siedzibie Zamawiającego).
Godziny pracy: pn - pt 7.00 – 15.00.
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
„Oferta na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego”
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT.
W przypadku złożenia oferty w kopercie bez wskazania w/w danych koperta z ofertą zostanie otwarta w Biurze ZGRK celem wprowadzenia do rejestru korespondencji przychodzącej.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGRK, ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, pokój nr 2 w dniu 14.06.2021 r. o godzinie 1030
- Otwarcie ofert ma charakter publiczny.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie BIP-u Zamawiającego https://zgrk.pl/bip w zakładce Przetargi.
IX. Oferta:
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty:
- Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu np. w treści formularza ofertowego,
- Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 3 dni) terminie aktualnego na dzień złożenia wykazu osób, o którym mowa w pkt IX ppkt 4.
- Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – druk stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,
- W przypadku ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców działających w formie spółki cywilnej, oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 2 lit. b składa każdy ze wspólników spółki osobno.
- Zamawiający, zastrzega, że najpierw dokona oceny ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa wyżej, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu z postępowania Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź wezwać do uzupełnienia dokumentów/oświadczeń.
- Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów.
X. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
- Zamawiający wymaga, aby wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. (dalej zbiorczo Korespondencja) były kierowane na adres:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego
ul. Wojska Polskiego 10a
99 – 300 Kutno
Znak sprawy: ZGRK.271.3.2021
tel. 24 355 23 45, faks 24 355 23 44
e-mail przetargi@zgrk.pl
Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podany numer sprawy.
- Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 344). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- Korespondencję przekazaną Zamawiającemu za pomocą faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego na adres podany w w/w ppkt 2 Zapytania, przed upływem terminu. Tak przekazaną korespondencję Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
- Oferty muszą być złożone pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
- Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Marta Łubińska, tel. 24 355 23 45.
XI. Opis sposobu przygotowania dokumentów.
- Wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę w tym formularz ofertowy i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę (również te złożone na załączonych do Zapytania wzorach) muszą być podpisane.
Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej.
- W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub radcę prawnego/adwokata lub Wykonawcę.
- We wszystkich przypadkach gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci, np. nazwa (firma), adres lub czytelny podpis w przypadku pieczęci imiennej.
- Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IX ppkt 2 lit. a, b,c oraz ppkt 4 należy założyć w formie oryginałów, a pozostałe dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy.
XII. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z treścią niniejszego zapytania ofertowego oraz jego załącznikami.
- Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym, powinien w zaoferowanej cenie uwzględnić wszystkie niezbędne nakłady, pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie. Nakłady te winny obejmować również wszelkie koszty związane z formą wynagrodzenia oraz dopełnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawnych i umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Obowiązującym strony wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w art. 632 kodeksu cywilnego.
- W formularzu ofertowym Wykonawca składa ofertę na wykonanie z łączną ceną ryczałtową brutto (zgodnie z zapisami § 5 projektu umowy – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia – suma cen brutto za poszczególne branże (a+b+c).
Łączna cena ryczałtowa brutto za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w poszczególnych branżach: konstrukcyjno–budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej składa się z cen ryczałtowych brutto wyliczonych zgodnie ze szczegółowym wyliczeniem ceny dla każdej z części (zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego, będącego załącznikiem nr 2 do umowy).
Zgodnie z § 5 ust 2 i 3 projektu umowy:
- kwota brutto zawiera podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości 23% wg przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy. W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio dostosowana.
- (dotyczy podatnika który jest zwolniony od podatku od towarów i usług VAT)
Zleceniobiorca oświadcza, że na podstawie art. 113 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.) jest zwolniony od podatku od towarów i usług. W przypadku utraty przez Zleceniobiorcę prawa do zwolnienia niniejszych usług od w/w podatku lub jego rezygnacji z tego zwolnienia określona w umowie cena brutto za wykonanie zadania nie ulegnie zmianie i zawierać będzie podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości 23%.
- Dla porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę podaną cenę ryczałtową brutto (sumę cen brutto za poszczególne branże a+b+c) za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wszystkie wartości podane w formularzu ofertowym powinny być liczone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 178 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. Nr 84, poz. 386 z późn. zm.).
- Zamawiający nie dopuszcza podawania cen ofertowych w walutach obcych.
- Fakturowanie i zapłata faktur następować będzie zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2020r. poz.106 ze zm.).
XIII. Istotne dla stron postanowienia umowy
- Wszystkie istotne postanowienia umowy wraz z wysokością kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zostały zawarte w projektach umów stanowiących załącznik nr 4, do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawca akceptuje treść projektu umowy oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone w projekcie nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty.
- Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy, za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy.
Warunki zmiany określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
XIV. Podwykonawcy
- Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy/om.
- W przypadku wykonywania przez Wykonawcę zamówienia przy udziale podwykonawców, Wykonawca odpowiada za ich pracę jak za swoją własną.
- Wykonawca, jeżeli zamierza zlecić wykonanie zamówienia podwykonawcom winien wskazać części zamówienia, które zamierza zlecić podwykonawcom w treści formularza ofertowego.
XV. Termin związania ofertą
- Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany do dnia 14.07.2021 r.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XVII. Odrzucenie oferty
- Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt XVIII ppkt 8,
- Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłek w treści oferty,
- Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień/uzupełnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień/uzupełnień,
- oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
- Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w pkt XV ppkt 3, na przedłużenie terminu związania ofertą,
- Oferta dodatkowa podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: a) zawiera cenę wyższą niż w złożonej ofercie lub
b) została złożona po terminie składania ofert dodatkowych określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do złożenia tych ofert.
- W przypadku, gdy cena oferty budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów – rażącego odbiegania ceny oferty od wartości szacunkowej zamówienia ustalonej przez Zamawiającego (różnica większa niż 30%), Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny. W przypadku wezwania do wyjaśnień Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie przedstawi wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę.
XVIII. Pozostałe postanowienia i informacje
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert w nim przewidzianym. W takim przypadku informacja o zmianie zapytania ofertowego zawierająca datę upublicznienia zmiany oraz opisu wprowadzonych zmian podlega publikacji w sposób, w jaki dokonano upublicznienia pierwotnej wersji zapytania ofertowego.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wraz z załącznikami. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego zostanie opublikowana i rozpowszechniona w sposób, w jaki dokonano upublicznienia i rozpowszechnienia zapytania ofertowego.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty w formie pisemnej przed terminem składania ofert.
Wprowadzone zmiany muszą być złożone wg takich samych zasad jak złożona oferta tj. w odpowiednio oznakowanym opakowaniu (np. kopercie) z dopiskiem „ZMIANA”.
Opakowanie oznakowane dopiskiem „ZMIANA” zostanie otwarte na sesji publicznego otwarcia ofert przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.
- Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzanie zmian) z napisem na opakowaniu (np. kopercie) „WYCOFANIE”.
Opakowanie oznakowane „WYCOFANIE” będzie otwierane na sesji publicznego otwarcia ofert w pierwszej kolejności. Opakowanie z ofertami, których dotyczy wycofanie nie będą otwierane.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania poprawy w ofercie: oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty. O tym fakcie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty, w szczególności, gdy kwota brutto złożonej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego lub nie została złożona żadna oferta lub wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu.
- Od wyniku postępowania Wykonawcom nie przysługują środki odwoławcze.
- Informacja o wyniku postępowania Zamawiający upubliczni w taki sam sposób, w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe oraz zawiadomi każdego z Wykonawców, który złożył ofertę.
XIX. Klauzula informacyjna RODO
Przetwarzanie danych osobowych związane jest z wykonaniem przedmiotu umowy na zamówienie, którym jest: „Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego” znak ZGRK.271.3.2021
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
- administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, 99-300 Kutno, ul. Wojska Polskiego 10a, tel. 24 355 23 45 reprezentowana przez Przewodniczącego Zarządu ZGRK;
- z inspektorem ochrony danych osobowych w ZGRK można się skontaktować pisząc na adres e-mail: przetargi@zgrk.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 24 355 23 45;
- dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy na „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Związku Gmin Regionu Kutnowskiego” współfinansowanej zgodnie umową o dofinansowanie projektu: NR 00121-65150-UM0500261/20 z dnia 17.03.2021 r.
- w związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru danych;
- dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
- podanie danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie niezbędnym do podpisania umowy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego;
- danych osobowych Wykonawcy nie będą podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
- Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do udostępnionych przezeń danych osobowych*;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania udostępnionych przezeń danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Wykonawcy:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
* Wyjaśnienie: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30.000 euro.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- Zamawiający informuje, że stosuje przepisy RODO do przetwarzania wszystkich danych osobowych, które pozyskał w ramach prowadzonego w/w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30.000 euro, w tym danych osobowych uzyskanych od Wykonawcy dot. innych osób np. osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wskazanych np. współpracujących z Wykonawcą.
- Zamawiający informuje, że obowiązek stosowania przepisów RODO spoczywa także na Wykonawcy, a w tym obowiązek informacyjny w stosunku do osób trzecich, których dane osobowe Wykonawca pozyskuje w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach lub innych dokumentach w postępowaniu.
- Wykonawca zobowiązany jest wypełniać obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu, na potwierdzenie czego składa stosowne oświadczenie zawarte w treści Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do Informacji.
XX. Załączniki stanowiące integralną część niniejszego zaproszenia:
nr 1 - druk formularza ofertowego wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału,
nr 2 - druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
nr 3 - druk wykazu osób,
nr 4 - projekt umowy,
nr 5 - szczegółowe wyliczenie ceny oferty.
W imieniu Zamawiającego
Jakub Świtkiewicz /-/
Zdzisław Kostrzewa /-/
Publikacja dnia: 26.05.2021
Dokument z dnia: 31.05.2021
Nie podlega Ustawie