A A A
BIP
UWAGA!!
PRZEGLĄDASZ ARCHIWALNĄ STRONIĘ BIP ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO
STRONA PROWADZONA DO KOŃCA 2023 ROKU
AKTUALNA STRONA JEST W TRAKCIE BUDOWY
To jest wersja archiwalna z dnia 16.12.2009, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Zmiana treści ogłoszenia - modyfikacja II

„Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” dla zadania: „Przebudowa drogi gminnej Stara Wieś – Franki” - gmina Krośniewice.

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA I
z dnia 16.12.2009 r.
Sprawa nr 341/11/2009

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3552345, fax. 024 3552344.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: sekcja "Określenie przedmiotu zamówienia" punkt nr 4:
W ogłoszeniu jest: Szczegółowy zakres zadania zawiera dokumentacja projektowa: kosztorys nakładczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 3 i załącznik nr 11
W ogłoszeniu powinno być: Szczegółowy zakres zadania zawiera dokumentacja projektowa: kosztorys nakładczy (załącznik nr 3) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11) oraz projekt budowlany wraz z rysunkami (załącznik nr 12)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: sekcja "Miejsce i termin składania ofert":
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert: 29.12.2009 r. godzina 9:00.
Miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
Otwarcie ofert: dnia 29.12.2009 r. godz. 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert: 05.01.2010 r. godzina 9:00.
Miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
Otwarcie ofert: dnia 05.01.2010 r. godz. 11:00

Przewodniczący Zarządu
/.../ Jakub Świtkiewicz

Członek Zarządu
/.../ Jerzy Bryła

Członek Zarządu
/.../ Włodzimierz Frankowski

Treść zmiany ogłoszenia

Modyfikacja I

Załącznik nr 2 do SIWZ

Załącznik nr 3 do SIWZ

Załącznik nr 7 do SIWZ

Załącznik nr 11 do SIWZ

Załącznik nr 12 do SIWZ


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
sprawa nr 341/11/2009

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
tel.: (024) 355 – 23 – 45, 355 – 23 – 46; faks 355 – 23 – 44,

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5 150 000 EURO na podstawie art. 10 i 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.zgrk.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający może przekazać w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 15,00 zł.

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.Zamówienie Zamawiającego dla projektu: „Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” nosi nazwę: „Przebudowa drogi gminnej Stara Wieś – Franki” - gmina Krośniewice.
2.Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3.Miejsce wykonania: Stara Wieś – Franki, Gmina Krośniewice
4.Opis:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku Stara Wieś – Franki w gminie Krośniewice. Klasa drogi gminnej „D”, kategoria ruchu KR-3. Długość drogi 3 736,00 m, szerokość 5,0 m z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m. Droga zawiera piętnaście łuków poziomych o parametrach podanych w planie sytuacyjnym. Ponieważ na niektórych fragmentach jedni nie występują przełomy lub występują w stopniu minimalnym, zostanie ona wykorzystana jako podbudowa. Odcinki istniejące zostaną poszerzone do 5,00 m. Wszystkie warstwy nawierzchni oraz podłoże gruntowe zostanie na nich wymienione. Zaprojektowano spadki dwustronne 2% na całym odcinku, z wyjątkiem tych łuków poziomych, które wymagają spadków jednostronnych i poszerzeń. Przewidziano pobocza ze spadkiem 6% wzmocnione kruszywem naturalnym pochodzenia miejscowego. Przekrój jezdni z wykorzystaniem istniejącej warstwy bitumicznej:

  • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm;
  • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm;
  • podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm;

przy poszerzeniu:

  • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm;
  • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm;
  • podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm;
  • kruszywo łamane 0/63 gr. 20 cm;
  • kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm 2,5 Mpa gr. 25 cm;
  • piasek średnioziarnisty gr. minimum 10 cm;

przy pełnej wymianie nawierzchni i warstw słabego gruntu:

  • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm;
  • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm;
  • podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm;
  • kruszywo łamane 0/63 gr. 20 cm;
  • kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm 2,5 Mpa gr. 25 cm;
  • piasek ziarnisty gr. minimum 10 cm.

Przed ułożeniem każdej warstwy bitumicznej, warstwę poprzedzającą oraz podbudowę z kruszywa łamanego należy oczyścić, a następnie skropić emulsją asfaltową w ilości 0,5 – 0,6 kg/m2.
Szczegółowy zakres zadania zawiera dokumentacja projektowa: kosztorys nakładczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 3 i załącznik nr 11.
Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót i kosztorys nakładczy jest tylko materiałem pomocniczym do wyceny przedmiotu umowy.
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz kosztorysie nakładczym mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi.
Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)roboty pomiarowe i przygotowawcze
b)profilowanie i zagęszczenie podłoża
c)miejscami wymiana nawierzchni i warstw słabego gruntu
d)wykonanie poboczy
e)wyrównanie i wykonanie podbudowy tłuczniowej
f)wykonanie nawierzchni asfaltowej
g)odmulenie rowów i wykonanie zjazdów
h)oznakowanie

Wspólny słownik zamówień (CPV):
45.23.31.40 – 2 roboty drogowe
45.23.32.20 – 7 roboty w zakresie nawierzchni dróg.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin wykonania do dnia 31.05.2010 r.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) tj.:
a)wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat (termin należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania) minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zakończenie i oddanie do użytku w latach 2004 – 2009 minimum trzech inwestycji drogowych o wartości każda nie mniej niż wysokość złożonej oferty.
b)posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia.
3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają środki finansowe w kwocie minimum na wysokość kwoty, za jaką Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia lub posiadają potwierdzoną przez bank zdolność kredytową do kwoty minimum na wysokość kwoty, za jaką Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia.
5.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę minimum na wartość kwoty, za jaką Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia. Jeżeli kwota ubezpieczenia na moment składania oferty jest niższa Wykonawca zobowiąże się do podniesienia wartości ubezpieczenia oświadczeniem. Zamawiający wymaga wówczas złożenia wraz z polisą oświadczenia, w którym wykonawca zobowiąże się, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, do podniesienia wartości ubezpieczenia OC do kwoty, za jaką oferuje wykonanie zamówienia. Wywiązanie się z tego zobowiązania będzie stanowiło warunek zawarcia umowy z wykonawcą.
6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, które są w posiadaniu lub dyspozycji wykonawców (wg załącznika nr 4).
3.wykaz osób i podmiotów (wg załącznika nr 5), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi:
kserokopiami uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg;
aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz opłaceniu bieżących składek.
4.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 6).
5.informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
7.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 8).
8.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 5a), jeżeli w załączniku nr 5 do siwz Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował.
11.Informacje dotyczące podwykonawców – załącznik Nr 5 do siwz.

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Termin składania ofert: 29.12.2009 r. godzina 9:00.
Miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
Otwarcie ofert: dnia 29.12.2009 r. godz. 11:00

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

Termin związania 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ:

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu.

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE:
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ:

NIE [] TAK X

Jeśli tak, wskazać projekt/ program:
Przedmiot zamówienia publicznego korzysta z dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 01/12/2009

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99 – 300 Kutno z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 01.12.2009 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego w ramach projektu pn.: „Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” dla zadania: „Przebudowa drogi gminnej Stara Wieś – Franki” - gmina Krośniewice.

Przewodniczący Zarządu
/.../ Jakub Świtkiewicz

Członek Zarządu
/.../ Jerzy Bryła

Członek Zarządu
/.../ Włodzimierz Frankowski

Treść ogłoszenia

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 do SIWZ

Załącznik nr 2 do SIWZ

Załącznik nr 3 do SIWZ

Załącznik nr 4 do SIWZ

Załącznik nr 5 do SIWZ

Załącznik nr 5a do SIWZ

Załącznik nr 6 do SIWZ

Załącznik nr 7 do SIWZ

Załącznik nr 8 do SIWZ

Załącznik nr 9 do SIWZ

Załącznik nr 10 do SIWZ

Załącznik nr 11 do SIWZ

Załącznik nr 12 do SIWZ

Poniżej znajdują się także edytowalne wersje załączników.

Pobierz wersje edytowalne załączników

Opublikował: Michał Prokopiak
Publikacja dnia: 16.12.2009
Dokument oglądany razy: 2142
Dokument z dnia: 16.12.2009
Podlega Ustawie