A A A
BIP
UWAGA!!
PRZEGLĄDASZ ARCHIWALNĄ STRONIĘ BIP ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO
STRONA PROWADZONA DO KOŃCA 2023 ROKU
PRZEJDŹ DO AKTUALNEJ STRONY BIP ZGRK

Usługa pełnienia funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem instalacji fotowoltaicznych dla przedsięwzięcia pn. ”Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II”

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

ZAPYTANIE OFERTOWE
PROWADZONE ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI
z dnia 14.12.2017 r.


na wykonanie usługi pełnienia funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem instalacji fotowoltaicznych dla przedsięwzięcia pn. ”Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” na terenie gmin: Bedlno, Góra Św. Małgorzaty, Krośniewice, Łanięta, Oporów, Strzelce i Witonia.

Rozdział 1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego
ul. Wojska Polskiego 10 a
99 – 300 Kutno
NIP: 775 – 19 – 93 – 152 Regon 610191611
tel.: (24) 355 – 23 – 45, 355 – 23 – 46; faks: (24) 355 – 23 – 44,
e-mail: biuro@zgrk.pl, strona internetowa: www.zgrk.pl/bip
godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 700 do 1500

Rozdział 2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert.
2. Postępowanie, którego dotyczy niniejsza specyfikację istotnych warunków zamówienia (zwana w dalszej części SIWZ) oznaczone zostało przez Zamawiającego numerem sprawy: 271.6.2017.

Rozdział 3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego dla przedsięwzięcia: „Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” nad wykonaniem instalacji fotowoltaicznych wymienionych w załączniku nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Rodzaj zamówienia: usługa
3. Miejsca wykonania:
• gmina Bedlno: Gimnazjum w Bedlnie, Szkoła Podstawowa w Pleckiej Dąbrowie, Żeronicach, Pniewie i Szewcach Nadolnych, Urząd Gminy w Bedlnie, Stacja uzdatniania wody w Głuchowie, Orłowie i Pniewie, Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bedlnie,
• gmina Góra Św. Małgorzaty: Stacja uzdatniania wody w Zagaju, Przepompownia ścieków w Tumie i Podgórzycach, Urząd Gminy w Górze Św. Małgorzaty, Gimnazjum w Nowym Gaju, Szkoła podstawowa w Górze Św. Małgorzaty i Sługach, Gminne Przedszkole w Górze Św. Małgorzaty,
• gmina Krośniewice: Stacja Uzdatniania Wody w Nowym,
• gmina Łanięta: Urząd Gminy w Łaniętach, Oczyszczalnia ścieków w Łaniętach, Stacja uzdatniania wody w Łaniętach, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Łaniętach, Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Łaniętach,
• gmina Oporów: Urząd Gminy w Oporowie, Stacja uzdatniania wody w Oporowie i Kurowie, Zespół Szkół w Oporowie, Szczycie,
• gmina Strzelce: Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Strzelcach,
• gmina Witonia: Stacja uzdatniania wody w Witoni i Gajewie.
4. Opis:
Przedsięwzięcie pod nazwą: „Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” jest dofinansowane ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna Działanie IV.1 Odnawialne źródła energii Poddziałanie IV.1.2 Odnawialne źródła energii na podstawie umowy Nr UDA-RPLD.04.01.02-10-0086/16 z dnia 23.11.2017 roku.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowanych w ramach przedsięwzięcia pn.: „Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II”, w zakresie:
Szczegółowo roboty budowlane opisane są w załączniku nr 7 niniejszego SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.70.00 – 1 nadzór nad robotami budowlanymi
71.52.00.00 – 9 usługi nadzorowania placu budowy
71.63.00.00 – 3 usługi kontroli i nadzoru technicznego
71.31.40.00 – 2 usługi energetyczne i podobne
5. Wykonawca winien zapewnić minimum siedmioletnią gwarancję.

Rozdział 4.
1. TERMIN ROZPOCZĘCIA I ZAKOŃCZENIA ZAMÓWIENIA: od momentu podpisania umowy do 30.11.2018 r.
2. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu o którym mowa w punkcie 1, w przypadku wydłużenia terminu zawartego w umowie z wykonawcą robót.
3. W przypadku nie rozpoczęcia robót budowlanych zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy z wykonawcą (Inspektorem Nadzoru) bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony zamawiającego.
Rozdział 5. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp i oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie doświadczenia Wykonawcy lub wskazanych przez niego osób, przedstawionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, na co najmniej jedną usługę pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającej na budowie lub rozbudowie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy minimum 20 kWp.
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowali osobą/bami posiadającą/cymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a które uprawniają do nadzorowania robót budowlanych w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający określając warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posłużył się aktualnym na dzień ogłoszenia postępowania nazewnictwem uprawnień. Zamawiający wymaga uprawnień adekwatnych do nadzorowania robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem. W związku z powyższym Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiednie uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj Dz.U. z 2016 r. poz. 209 z zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyżej wymienionych funkcji, w przypadku posiadania wymaganych uprawnień i doświadczenia przez daną osobę.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.

Rozdział 6. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
3. Informacja dotyczące osób skierowanych do wykonania zamówienia i ich doświadczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Informacje dotyczące podwykonawców – załącznik Nr 4 do SIWZ.
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik Nr 6 do SIWZ.

Rozdział 7. INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE W POSTĘPOWANIU:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
2. Wypełnione i podpisane oświadczenia.
3. Wypełnione i podpisane informacje zawierające doświadczenie Wykonawcy i wskazanie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.

Rozdział 8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert:
- najniższa cena – 80 pkt (maksimum);
- doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia – 20 pkt (maksimum).
Algorytm oceny ofert:

1. Kryterium cena (KC)
Najniższa cena oferty
KC = --------------------- x 80 pkt
Cena badanej oferty

2. Doświadczenie osób (DO)
a) Ocenie będzie podlegać ilość nadzorów nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wykonanych przez wskazane przez Oferenta osoby.
Punkty za doświadczenie DOK:
- 0 pkt – 1 wykonana usługa pełnienia samodzielnej funkcji Inspektora Nadzoru = 0 pkt;
- 5 pkt – 2 wykonane usługi pełnienia samodzielnej funkcji Inspektora Nadzoru = 5 pkt;
- 10 pkt – 3 i więcej wykonanych usług pełnienia samodzielnej funkcji Inspektora Nadzoru = 10 pkt.
b) Ocenie będzie podlegać ilość nadzorów nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wykonanych przez wskazane przez Oferenta osoby.
Punkty za doświadczenie DOE:
- 0 pkt – 1 wykonana usługa pełnienia samodzielnej funkcji Inspektora Nadzoru = 0 pkt;
- 5 pkt – 2 wykonane usługi pełnienia samodzielnej funkcji Inspektora Nadzoru = 5 pkt;
- 10 pkt – 3 i więcej wykonanych usług pełnienia samodzielnej funkcji Inspektora Nadzoru = 10 pkt.
Razem kryteria (RK): RK = KC + DOK + DOE.

Rozdział 9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 22.12.2017 r. godzina 9:00.
2. Miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
3. Osoba do kontaktu: Ewa Monika Ratajska tel. (24) 355 – 23 – 46 w godzinach pracy Związku Gmin Regionu Kutnowskiego.
Zamawiający dopuszcza przekazywania oświadczeń, wniosków, zapytań, zawiadomień oraz informacji za pomocą faksu i drogi elektronicznej (z wyłączeniem: formularza oferty, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zobowiązania innych podmiotów, w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp oraz wykazu osób i doświadczenia Wykonawcy, które muszą być złożone pisemnie w formie oryginału), pod warunkiem, że każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.
4. Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie lub opakowaniu, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Oferta powinna być zaadresowana na Zamawiającego z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy oraz z napisem: „Oferta na pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie: „Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II” sprawa nr 271.6.2017”.

Rozdział 10. WADIUM:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych).
2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 22.12.2017 roku godz. 900.
3. Wykonawca może wnieść wadium w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek PeKaO S.A. I Oddział Kutno 82 1240 3190 1111 0010 0844 8829 (ksero przelewu dołączyć do oferty)
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie (godzina) składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na nieoprocentowanym rachunku bankowym.
6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenia Wykonawcy.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca na wezwanie (zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych), nie złożył dokumentów lub oświadczeń (zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) lub pełnomocnictw, chyba, że udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Rozdział 11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Oferta traci ważność po 30 dniach kalendarzowych od ostatecznego terminu składania ofert.

Rozdział 12. INFORMACJE NA TEMAT ISTOTNYCH WARUNKÓW UMOWY
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy w formie aneksu pisemnego na następujących warunkach:
1) Jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu, czego nie można było przewidzieć, ani też nie wynikało to z potrzeby wykonywania prac i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy;
2) Jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT.

ROZDZIAŁ 13. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE:
1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i skalkulowania wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Informujemy, iż zaproponowane ceny będą porównywane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji Oferenta.

Załączniki:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału – załącznik nr 2.
3. Wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia – załącznik nr 3.
4. Informacja o zamiarze powierzenia podwykonawcy/com części zamówienia – załącznik nr 4.
5. Projekt umowy – załącznik nr 5.
6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 6.
7. Zestawienie obiektów, propozycji usytuowania instalacji i zapotrzebowania mocy – załącznik nr 7.
8. Opis Robót – załącznik nr 8.

POBIERZ ZAŁĄCZNIKI (SPAKOWANE W FORMACIE ZIP)

Opublikował: Michał Prokopiak
Publikacja dnia: 14.12.2017
Dokument oglądany razy: 1117
Dokument z dnia: 14.12.2017
Nie podlega Ustawie