A A A
BIP
UWAGA!!
PRZEGLĄDASZ ARCHIWALNĄ STRONIĘ BIP ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO
STRONA PROWADZONA DO KOŃCA 2023 ROKU
AKTUALNA STRONA JEST W TRAKCIE BUDOWY

Budowa systemu ochrony wód powierzchniowych – oczyszczalnie przydomowe – Etap I – gmina Żychlin

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99 – 300 Kutno
tel.: (024) 355 – 23 – 45, 355 – 23 – 46; fax 355 – 23 – 45,

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.zgrk.bip.tc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 15,00 zł.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Budowa systemu ochrony wód powierzchniowych – oczyszczalnie przydomowe – Etap I” – gmina Żychlin.
2. Rodzaj zamówienia: usługa
3. Miejsce wykonania: Kutno
4. Opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie opracowania na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego wielobranżowej dokumentacji budowlano – wykonawczej dla zadania pn.: „Budowa systemu ochrony wód powierzchniowych – oczyszczalnie przydomowe – Etap I” – gmina Żychlin.

5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00 – 4
6. Wielkość: poniżej 14 000 EURO

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 29.02.2008 r.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech latach (termin należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania) minimum jedno zamówienie w zakresie wykonania dokumentacji projektowej obejmującej przydomowe oczyszczalnie ścieków dla co najmniej 30 gospodarstw rolnych.
b) zatrudniają osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, które są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności minimum na wysokość kwoty za jaką oferują wykonanie zamówienia.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, (wg załącznika nr 4).
3. wykaz osób (wg załącznika nr 5), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do projektowania w wymaganych specjalnościach, kserokopie aktualnych zaświadczeń, że ww. osoby są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz że są one ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
5. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
6. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 6).
7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,


INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 560,00 zł. (słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych)


KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 15.01.2008 r. godzina 9:00.
2. Miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno
3. Otwarcie ofert: dnia 15.01.2008 r. godz. 10:00

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE:
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
NIE X TAK 
Jeśli tak, wskazać projekt/ program:
DATA ZAMIESZCZENIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA 04/01/2008


WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99 – 300 Kutno

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 04.01.2008 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:

wykonanie usługi w zakresie opracowania na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia
2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego wielobranżowej dokumentacji budowlano – wykonawczej dla zadania pn.: „Budowa systemu ochrony wód powierzchniowych – oczyszczalnie przydomowe – Etap I” – gmina Żychlin.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Opublikował: Michał Prokopiak
Publikacja dnia: 04.01.2009
Dokument oglądany razy: 2044
Dokument z dnia: 04.01.2009
Podlega Ustawie