TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
OGŁOSZENIE O ZMIANIE
OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
z dnia 30.12.2020 r.
opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 540395992-N-2021
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Nazwa projektu lub programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Działanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 61019161100000, ul. Wojska Polskiego 10a , 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (24) 355 23 45, , e-mail biuro@zgrk.pl, ewa@zgrk.pl, faks (24) 355 23 44.
Adres strony internetowej (URL): www.zgrk.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU:
II. Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
1. Tytuł ogłoszenia
- W ogłoszeniu jest:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
- W ogłoszeniu powinno być:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
2. Sekcja I
I. 3) KOMUNIKACJA
- W ogłoszeniu jest:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
- W ogłoszeniu powinno być:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Oferty należy przesłać:
Wymagane jest przesłanie ofert w inny sposób: zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy pzp składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. Poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
adres: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99 – 300 Kutno.
3. Sekcja II
- W ogłoszeniu jest:
II. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
- W ogłoszeniu powinno być:
II. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
4. Sekcja III
- W ogłoszeniu jest:
III. 4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ.
- W ogłoszeniu powinno być:
III. 4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
5. Sekcja IV
- W ogłoszeniu jest:
IV. 3) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie Umowy.
- W ogłoszeniu powinno być:
IV. 3) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie Umowy.
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
- przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
- przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1 może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych lub prac projektowych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia prac projektowych lub robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez inny organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,
- przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1 może nastąpić w przypadku oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp. o ile oczekiwanie to nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu wykonania zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi oczekiwania,
- przedłużenia terminu wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z konieczności wykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- przedłużenie terminu wykonania umowy o którym mowa w § 4 ust. 1 może nastąpić w przypadku przedłużającego się postępowania mającego na celu udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zakłada, że postępowanie będzie trwało 41 dni (od dnia wszczęcia do dnia udzielenia zamówienia). Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonywania umowy o ilość dni trwania postępowania ponad zakładane 41 dni.
- zmiany zakresu przedmiotowego wykonywanej dokumentacji projektowej
w sytuacji zmiany przepisów prawa, których nie dało się przewidzieć
w momencie zawierania umowy (akty, dla których nie zakończył się pełny proces legislacyjny) – w zakresie w jakim mają one wpływ na zmianę zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia; - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
- w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
- zmniejszenie zakresu prac i odpowiednio zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku stwierdzenia, że roboty ujęte w projekcie nie są niezbędne do wykonania
- zmiany technologii wykonania elementów robót, rozwiązań technicznych lub materiałowych wynikających z dokumentacji, w trakcie prowadzenia robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, przy czym dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równoważne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje dokumentacja. W tym przypadku strona występująca o zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji Projektanta oraz zatwierdzenia do realizacji przez strony umowy (przy udziale Inspektora Nadzoru),
- zmiany osób pełniących funkcje kierowników robót i kierownika budowy. Jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia takiej zmiany Zamawiający żąda dokumentów kandydata na stanowisko Kierownika budowy lub Kierownika robót, z których jednoznacznie musi wynikać, że osoba ta spełnia warunki udziału, jakie były określone dla tej osoby w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- zmiany zasad płatności. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający otrzyma indywidualną interpretację podatkową dotyczącą podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT niż wynikający oferty i umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji indywidualnej (stała zostaje kwota netto, wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT).
- Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych, innych materiałów i urządzeń niż przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, że:
a) wynikać będą z konieczności usunięcia błędów w dokumentacji lub realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż przewidziane w dokumentacji,
b) przyjęte w dokumentacji materiały lub urządzenia są niedostępne na rynku, zostały wycofane z produkcji;
Opóźnienia muszą być wpisane do dziennika budowy lub potwierdzone stosownymi protokołami podpisanymi przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru oraz zaakceptowane przez Zarządzającego projektem i Zamawiającego. Ustalone nowe terminy realizacji zamówienia będą odpowiadać okresowi niezbędnemu na usunięcie przeszkody.
- W ogłoszeniu jest:
IV. 4. 2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 01.02.2020 r., godzina: 10:00,
- W ogłoszeniu powinno być:
IV. 4. 2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 03.02.2021 r., godzina: 10:00,
Z A T W I E R D Z A M:
Jakub Świtkiewicz /-/
Zdzisław Kostrzewa /-/
ZMIANA TREŚCI SIWZ I DO POBRANIA (PDF)
TREŚĆ ZMIANY DO POBRANIA (PDF)
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
z dnia 30.12.2020 r.
opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 775538-N-2020
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Działanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania
Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 61019161100000, ul. Wojska Polskiego 10a , 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (24) 355 23 45, , e-mail biuro@zgrk.pl, ewa@zgrk.pl, faks (24) 355 23 44.
Adres strony internetowej (URL): www.zgrk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I. 3) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
Numer referencyjny: 271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II. 2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II. 3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II. 4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania termomodernizacji budynków użyteczności publicznej, dla przedsięwzięcia pod nazwą: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III.
Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 6 części, jak poniżej:
- część 1 zamówienia – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bedlnie, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne – szkoła, strop ostatniej kondygnacji – szkoła, okna drewniane, aluminiowe i PVC, drzwi zewnętrzne drewniane, PVC, aluminiowe i stalowe, modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej, modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 17 399 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 455 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2
- część 2 zamówienia – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żeronice, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne – szkoła, strop ostatniej kondygnacji – szkoła, stropodach nad wejściem głównym, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej, modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 10 350 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 1 320 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2
- część 3 zamówienia – Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie Wieś i budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie.
- dla budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie Wieś zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne, dach, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową, wyminę oświetlenia wewn. na LED, wykonanie instalacji PV, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 418 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 298 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 1
- dla budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne - budynek główny, ściany zewnętrzne – część dobudowana, strop ostatniej kondygnacji – budynek główny, dach – część dobudowana, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową, budowa źródła ciepła wraz z instalacją grzewczą prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 419 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 251 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 1
- część 4 zamówienia – Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnowie i wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnicach Nowych.
- dla wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne, stropodach, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 3 145 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 716 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 2
- dla wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnicach Nowych zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne, stropodach, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową, modernizację instalacji grzewczej oraz montaż zaworów termostatycznych, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 2 159 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 571 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 2
- część 5 zamówienia – Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dąbrowicach, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne, stropodach, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową, modernizacja instalacji grzewczej, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 6 682 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 263 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 3
- część 6 zamówienia – Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Żychlinie, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: stropodach, wymianę źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji grzewczej, wyminę oświetlenia wewn. na LED, wykonanie instalacji PV, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 9 365 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 3 073 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 5
II. 5) Główny kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45000000-7 |
45111200-0 |
45261000-4 |
45262120-8 |
45262520-2 |
45331000-6 |
45410000-4 |
45450000-6 |
71320000-7 |
45321000-3 |
45100000-8 |
45421000-4 |
45442100-8 |
45220000-5 |
II. 6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II. 7) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.11.2021
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III. 1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
III. 1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
III. 1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wiedza i doświadczenie: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w zakresie części 1 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych. b) w zakresie części 2 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 600.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych. c) w zakresie części 3 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 170.000,00 zł brutto, która polegała na budowie1 lub przebudowie2 lub remoncie3 budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych. d) w zakresie części 4 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 300.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych e) w zakresie części 5 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 400.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku f) w zakresie części 6 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 350.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku 2) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne kierowanie robotami budowlanymi - legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia (w zakresie wszystkich 6 zamówienia): a) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, b) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na 2, 3, 4, 5 lub 6 części zamówienia) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane. 3) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia. 4) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2019 r, poz. 1186) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. 5) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.2.3, ppkt 2) SIWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). 6) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.
III. 2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III. 2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III. 2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III. 3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
III. 4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ.
III. 5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III. 5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.3. ppkt. 1) SIWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.3. ppkt. 2) SIWZ,
III. 6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) OPIS
IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV. 1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium:
- w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 64 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100),
- w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100),
- w zakresie części 3 zamówienia w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100),
- w zakresie części 4 zamówienia w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),
- w zakresie części 5 zamówienia w wysokości: 21 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100),
- w zakresie części 6 zamówienia w wysokości: 24 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100),
IV. 1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
IV. 1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV. 2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
IV. 2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV. 3) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie Umowy.
IV. 4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 4.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV. 4.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 01.02.2020 r., godzina: 10:00,
IV. 4.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV. 4.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bedlnie |
- Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne – szkoła, strop ostatniej kondygnacji – szkoła, okna drewniane, aluminiowe i PVC, drzwi zewnętrzne drewniane, PVC, aluminiowe i stalowe, modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej, modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 17 399 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 455 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2
- Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
- Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2021
- Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żeronice |
- Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne – szkoła, strop ostatniej kondygnacji – szkoła, stropodach nad wejściem głównym, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej, modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 10 350 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 1 320 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2
- Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
- Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2021
- Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie Wieś i budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie |
- Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne, dach, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową, wyminę oświetlenia wewn. na LED, wykonanie instalacji PV, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 418 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 298 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 1 W budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne - budynek główny, ściany zewnętrzne – część dobudowana, strop ostatniej kondygnacji – budynek główny, dach – część dobudowana, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową, budowa źródła ciepła wraz z instalacją grzewczą prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 419 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 251 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 1
- Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
- Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2021
- Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnowie i wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnicach Nowych |
- Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W Muchnowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne, stropodach, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 3 145 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 716 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 2 W Muchnicach Nowych zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne, stropodach, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową, modernizację instalacji grzewczej oraz montaż zaworów termostatycznych, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 2 159 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 571 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 2
- Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
- Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2021
- Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dąbrowicach |
- Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.2.5. zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: ściany zewnętrzne, stropodach, stolarkę okienną, stolarkę drzwiową, modernizacja instalacji grzewczej, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 6 682 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 263 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 3
- Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
- Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2021
- Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Żychlinie |
- Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii, e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy), f) sporządzenie przedmiaru robót, g) wykonanie prac budowlanych: stropodach, wymianę źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji grzewczej, wyminę oświetlenia wewn. na LED, wykonanie instalacji PV, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Podstawowe parametry kubaturowe obiektu: kubatura obiektu w przybliżeniu: 9 365 m3 powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 3 073 m2 ilość kondygnacji nadziemnych: 5
- Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
- Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2021
- Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
Z A T W I E R D Z A M:
Jakub Świtkiewicz /-/
Zdzisław Kostrzewa /-/
Kutno 30.12. 2020 rok
Publikacja dnia: 30.12.2020
Dokument z dnia: 05.01.2021
Podlega Ustawie