A A A
BIP
UWAGA!!
PRZEGLĄDASZ ARCHIWALNĄ STRONIĘ BIP ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO
STRONA PROWADZONA DO KOŃCA 2023 ROKU
AKTUALNA STRONA JEST W TRAKCIE BUDOWY

Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III”

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Znak sprawy: ZGRK.271.1.2021

Adresat:

Wszyscy zainteresowani Wykonawcy

 ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający:  Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99 – 300 Kutno, NIP : 775 – 19 – 93 – 152, REGON: 610191611, tel.: (024) 355–23–45, faks: (024) 355–23–44,            

Adres poczty elektronicznej: biuro@zgrk.pl

Adres strony internetowej BIP: http://zgrk.pl/bip

Godziny pracy: poniedziałek - piątek w godz. 7.00 – 15.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

zaprasza do złożenia oferty na sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III”:

I. Nazwa zamówienia:

Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III” współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 zadania w ramach Osi Priorytetowej IV - Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków, Projekt pn.: „Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III", nr umowy o dofinansowanie: UDA.RPLD.04.02.02-10-0042/19-00 z dnia 04.08.2020 r.

  1. Rodzaj zamówienia: Usługi

 

III. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014–2020” dostępnych na stronie internetowej Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej i „Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (EFRR) wydanych przez Zarząd Województwa Łódzkiego dostępnych na stronie internetowej Województwa Łódzkiego. Całkowita wartość szacunkowa zamówienia przekracza 50 tys. PLN netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zapytanie ofertowe Zamawiający zamieszcza na stronie www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl, a następnie na stronie BIP https://zgrk.pl/bip w zakładce Przetargi.

 

IV. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III”:

2. Przedmiot obejmuje sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego:

  1. w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
  2. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, której projekt stanowi załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego, obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej.

Roboty budowlane, które objęte będą Nadzorem inwestorskim podzielone są na części. Ich podział przedstawiony jest w Szczegółowym wyliczeniu ceny (załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego), a który to stanowi jednocześnie załącznik nr 2 do projektu umowy.

Zakres zadania inwestycyjnego opisują: projekt umowy Wykonawcą robót budowlanych, programy funkcjonalno-użytkowe, audyty energetyczne. Wzór umowy na wykonanie robót budowlanych oraz dokumentacja techniczna dostępne są na stronie internetowej BIP ZGRK https://zgrk.pl/bip - zakładka Przetargi pn. „Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III” ZGRK.271.1.2021.

  1. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

 

Główny przedmiot:

71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego

 

V. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:
    1. osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej oraz koordynatora posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do sprawowania funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz. U. z 2020 r. Poz. 220 ze zm.),
    2. osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do sprawowania funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz. U. z 2020 r. Poz. 220 ze zm.).

Uwaga:

Dopuszcza się łączenie funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że posiada wymagane uprawnienia budowlane wymagane przez Zamawiającego na danym stanowisku. Nie dopuszcza się łączenia funkcji kierownika budowy/robót z funkcją Inspektora Nadzoru.

Jeśli Wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia nie jest zobowiązany wykazać się odrębnymi osobami dla każdej z części zamówienia, ale zobowiązany jest wskazać imiennie te osoby w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

  1. Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni Wykonawcy:
  1. w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 814 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe ( t.j. Dz. U. z 2020 r. Poz. 1228 ze zm.).
  2. powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym:

Zamówienie nie może być udzielone Wykonawcy będącemu podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem (ZGRK) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykonawca powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (Beneficjentem) zostanie wykluczony z postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z postępowania.

  1. nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
  1. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

 

VI. Kryteria oceny ofert dla zamówienia:

1. najniższa cena za wykonanie zamówienia – 100%

  1. Sposób oceniania ofert:

w kryterium cena, w którym zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:

Liczba                                  Cn

zdobytych =                ----------- x 100 x waga kryterium 100%

punktów                             Cb

Gdzie:

Cn            – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych

Cb            – cena oferty badanej

100         – wskaźnik stały

100 %  – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.

  1. Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wg w/w kryterium.
  2. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie ceny w przypadku gdy cena stanowi jedyne kryterium  oceny  ofert  określone w Zapytaniu.
  4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach.
  5. W przypadku złożenia ofert dodatkowych o takiej samej cenie albo odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych, Zamawiający kończy postępowanie bez wyboru żadnej z ofert.

 

VII. Termin wykonania zamówienia:

od zawarcia umowy do zakończenia zadania inwestycyjnego – planowany termin zakończenia zadania to 31.03.2022 r.

 

VIII. Termin i forma złożenia oferty:

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Kutnie przy ul. Wojska Polskiego 10a, nie później niż do dnia 15.04.2021 r., do godz. 1000 (liczy się data i godzina złożenia oferty w siedzibie Zamawiającego).

Godziny pracy: pn - pt 7.00 – 15.00.

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:

Oferta na sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.: „Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III"

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT.

W przypadku złożenia oferty w kopercie bez wskazania w/w danych koperta z ofertą zostanie otwarta w Biurze ZGRK celem wprowadzenia do rejestru korespondencji przychodzącej.

  1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGRK, ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, pokój nr 2 w dniu 15.04.2021 r. o godzinie 1030
  2. Otwarcie ofert ma charakter publiczny.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl oraz na BIP-ie Zamawiającego https://zgrk.pl/bip w zakładce Przetargi.

 

IX. Oferta:

  1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty:
  1. Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego,
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu np. w treści formularza ofertowego,
  1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 3 dni) terminie aktualnego na dzień złożenia wykazu osób, o którym mowa w pkt IX ppkt 4.
  2. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:

wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności druk stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,

  1. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez wykonawców działających w formie spółki cywilnej, oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 2 lit. b składa każdy ze wspólników spółki osobno.
  1. Zamawiający, zastrzega, że najpierw dokona oceny ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu . Jeżeli wykonawca, o którym mowa wyżej, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu z postępowania wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
  2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź wezwać do uzupełnienia dokumentów/oświadczeń.
  3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów.

 

X. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
  2. Zamawiający wymaga, aby wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. (dalej zbiorczo Korespondencja) były kierowane na adres:

 

Związek Gmin Regionu Kutnowskiego

ul. Wojska Polskiego 10a

99 – 300 Kutno

Znak sprawy: ZGRK.271.1.2021

tel. 24 355 23 45, faks 24 355 23 44

e-mail biuro@zgrk.pl

 

Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podany numer sprawy.

  1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
  2. Korespondencję przekazaną Zamawiającemu za pomocą faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego na adres podany w w/w ppkt 2 Zapytania, przed upływem terminu. Tak przekazaną korespondencję Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
  1. Oferty muszą być złożone pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
  2. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Ewa Monika Ratajska, tel. 24 355 23 45.

 

XI. Opis sposobu przygotowania dokumentów.

  1. Wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę w tym formularz ofertowy i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę (również te złożone na załączonych do Zapytania wzorach) muszą być podpisane.

Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej.

  1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub radcę prawnego/adwokata lub Wykonawcę.
  2. We wszystkich przypadkach gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci, np. nazwa (firma), adres lub czytelny podpis w przypadku pieczęci imiennej.
  3. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IX ppkt 2 lit. a, b,c oraz ppkt 4 należy założyć w formie oryginałów, a pozostałe dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy.

 

XII. Opis sposobu obliczenia ceny:

  1. Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z treścią niniejszego zapytania ofertowego oraz jego załącznikami.
    1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym, powinien w zaoferowanej cenie uwzględnić wszystkie niezbędne nakłady, pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie. Nakłady te winny obejmować również wszelkie koszty związane z formą wynagrodzenia oraz dopełnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawnych i umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
    2. Obowiązującym strony wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w art. 632 kodeksu cywilnego.

4.W formularzu ofertowym Wykonawca składa ofertę na wykonanie z łączną ceną ryczałtową brutto (zgodnie z zapisami § 5 projektu umowy – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia – suma cen brutto za poszczególne branże (a+b),

Łączna cena ryczałtowa brutto za sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru w poszczególnych branżach: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej składa się z cen ryczałtowych brutto wyliczonych zgodnie ze szczegółowym wyliczeniem ceny dla każdej z części (zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego, będącego załącznikiem nr 2 do umowy).

Zgodnie z § 5 ust 2 i 3 projektu umowy:

  • kwota brutto zawiera podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości 23% wg przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy. W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio dostosowana.
  • (dotyczy podatnika który jest zwolniony od podatku od towarów i usług VAT)

Zleceniobiorca oświadcza, że na podstawie art. 113 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.) jest zwolniony od podatku od towarów i usług. W przypadku utraty przez Zleceniobiorcę prawa do zwolnienia niniejszych usług od w/w podatku lub jego rezygnacji z tego zwolnienia określona w umowie cena brutto za wykonanie zadania nie ulegnie zmianie i zawierać będzie podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości 23%.

  1. Dla porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę podaną cenę ryczałtową brutto (sumę cen brutto za poszczególne branże a+b) za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  2. Wszystkie wartości podane w formularzu ofertowym powinny być liczone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 178 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. Nr 84, poz. 386 z późn. zm.).
  3. Zamawiający nie dopuszcza podawania cen ofertowych w walutach obcych.
  4. Fakturowanie i zapłata faktur następować będzie zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( t.j. Dz. U. z 2020r. poz.106 ze zm.).

 

XIII. Istotne dla stron postanowienia umowy

  1. Wszystkie istotne postanowienia umowy wraz z wysokością kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zostały zawarte w projektach umów stanowiących załącznik nr 4, do niniejszego zapytania ofertowego.
  1. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone w projekcie nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty.
  2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy, za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy.

Warunki zmiany określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

XIV. Podwykonawcy

  1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy/om.
  2. W przypadku wykonywania przez Wykonawcę zamówienia przy udziale podwykonawców, Wykonawca odpowiada za ich pracę jak za swoją własną.
  3. Wykonawca, jeżeli zamierza zlecić wykonanie zamówienia podwykonawcom winien wskazać części zamówienia, które zamierza zlecić podwykonawcom w treści formularza ofertowego.

 

XV. Termin związania ofertą

  1. Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany do dnia 14.05.2021 r.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

XVI. Zamówienia o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5. Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Nie dotyczy.

 

XVII. Odrzucenie oferty

  1. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
    1. jej treść nie odpowiada treści i wymogom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt XVIII ppkt 8,
    2. Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłek w treści oferty,
    3.  Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień/uzupełnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień/uzupełnień,
    4. oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
    5. Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w pkt XV ppkt 3, na przedłużenie terminu związania ofertą,
  1. Oferta dodatkowa podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: a) zawiera cenę wyższą niż w złożonej ofercie lub

b) została złożona po terminie składania ofert dodatkowych określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do złożenia tych ofert.

  1. W przypadku, gdy cena oferty budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów – rażącego odbiegania ceny oferty od wartości szacunkowej zamówienia ustalonej przez Zamawiającego (różnica większa niż 30%), Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny. W przypadku wezwania do wyjaśnień Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie przedstawi wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę.

 

XVIII. Pozostałe postanowienia i informacje

  1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  4. Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert w nim przewidzianym. W takim przypadku informacja o zmianie zapytania ofertowego zawierająca datę upublicznienia zmiany oraz opisu wprowadzonych zmian podlega publikacji w sposób, w jaki dokonano upublicznienia pierwotnej wersji zapytania ofertowego.
  5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wraz z załącznikami. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego zostanie opublikowana i rozpowszechniona w sposób, w jaki dokonano upublicznienia i rozpowszechnienia zapytania ofertowego.

  1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty w formie pisemnej przed terminem składania ofert.

Wprowadzone zmiany muszą być złożone wg takich samych zasad jak złożona oferta tj. w odpowiednio oznakowanym opakowaniu (np. kopercie) z dopiskiem „ZMIANA”.

Opakowanie oznakowane dopiskiem „ZMIANA” zostanie otwarte na sesji publicznego otwarcia ofert przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.

  1. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzanie zmian) z napisem na opakowaniu (np. kopercie) „WYCOFANIE”.

Opakowanie oznakowane „WYCOFANIE” będzie otwierane na sesji publicznego otwarcia ofert w pierwszej kolejności. Opakowanie z ofertami, których dotyczy wycofanie nie będą otwierane.

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania poprawy w ofercie: oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty. O tym fakcie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty, w szczególności, gdy kwota brutto złożonej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego lub nie została złożona żadna oferta lub wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu.
  3. Od wyniku postępowania Wykonawcom nie przysługują środki odwoławcze.
  4. Informacja o wyniku postępowania Zamawiający upubliczni w taki sam sposób, w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe oraz zawiadomi każdego z Wykonawców, który złożył ofertę.

 

  1. Klauzula informacyjna RODO

Przetwarzanie danych osobowych związane jest z wykonaniem przedmiotu umowy na zamówienie, którym jest: „Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.: „Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III" znak ZGRK.271.1.2021

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
  1. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, 99-300 Kutno, ul. Wojska Polskiego 10a, tel. 24 355 23 45 reprezentowana przez Przewodniczącego Zarządu ZGRK;
  2. z inspektorem ochrony danych osobowych w ZGRK można się skontaktować pisząc na adres e-mail: biuro@zgrk.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 24 355 23 45;
  3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy na „Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.: „Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III" współfinansowanej zgodnie umową o dofinansowanie projektu: UDA.RPLD.04.02.02-10-0042/19-00 z dnia 04.08.2020 r.;
  4. w związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru danych;
  5. dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
  6. podanie danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie niezbędnym do podpisania umowy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego;
  7. danych osobowych Wykonawcy nie będą podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Wykonawca posiada:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do udostępnionych przezeń danych osobowych*;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania udostępnionych przezeń danych osobowych**;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Wykonawcy:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

* Wyjaśnienie: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30.000 euro.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

  1. Zamawiający informuje, że stosuje przepisy RODO do przetwarzania wszystkich danych osobowych, które pozyskał w ramach prowadzonego w/w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30.000 euro, w tym danych osobowych uzyskanych od wykonawcy dot. innych osób np. osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wskazanych np. współpracujących z Wykonawcą.
  2. Zamawiający informuje, że obowiązek stosowania przepisów RODO spoczywa także na Wykonawcy, a w tym obowiązek informacyjny w stosunku do osób trzecich, których dane osobowe Wykonawca pozyskuje w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach lub innych dokumentach w postępowaniu.
  3. Wykonawca zobowiązany jest wypełniać obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu, na potwierdzenie czego składa stosowne oświadczenie zawarte w treści Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do Informacji.

 

  1. Załączniki stanowiące integralną część niniejszego zaproszenia:

nr 1 - druk formularza ofertowego wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału,
nr 2 - druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
nr 3 - druk wykazu osób,
nr 4 - projekt umowy,
nr 5 - szczegółowe wyliczenie ceny oferty.

W imieniu Zamawiającego
Jakub Świtkiewicz /-/
Zdzisław Kostrzewa /-/

 

DOKUMENTY DO POBRANIA (ZIP)

Opublikował: Michał Prokopiak
Publikacja dnia: 29.03.2021
Dokument oglądany razy: 588
Dokument z dnia: 29.03.2021
Nie podlega Ustawie