Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu w zakresie: „Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap I”
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
sprawa nr 341/4/2011
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
tel.: (024) 355 – 23 – 45, 355 – 23 – 46; faks: (024) 355 – 23 – 44,
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 i 39
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr
161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13 i Nr 28, poz. 143).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.zgrk.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej Zamawiający może również
przekazać w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za
przekazanie SIWZ wynosi 15,00 zł.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją
projektu w zakresie: „Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu
Kutnowskiego – Etap I”, zadanie: „Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na
budynkach użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego”.
2. Rodzaj zamówienia: usługi.
3. Miejsce wykonania:
1) Bedlno na obiekcie: budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Bedlnie, Gimnazjum im. Jana
Pawła II w Bedlnie, Szkoły Podstawowej w Pniewie, Szkoły Podstawowej im. 37 Łęczyckiego
Pułku Piechoty im. Ks. J. Poniatowskiego w Pleckiej Dąbrowie, Szkoły Podstawowej im. Marii
Konopnickiej w Żeronicach, Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Szewcach
Nadolnych, Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Bedlnie;
2) Nowe Ostrowy na obiekcie: Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Bitwy nad Bzurą w Imielnie,
Szkoły Podstawowej im. Mieczysławy Butler i Gimnazjum im. Gen. Władysława Andersa w
Ostrowach;
3) Witonia na obiekcie: budynku administracyjnego Urzędu Gminy Witonia, Ośrodka Zdrowia i
Apteki w Witoni, Zespole Obiektów Szkolnych w Witoni;
4) Łanięta na obiekcie: Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Łaniętach, Ośrodka Zdrowia w
Łaniętach;
5) Kutno na obiekcie: Zespołu Szkół w Byszewie, Zespołu Szkół im. Władysława Stanisława
Reymonta w Gołębiewku Nowym, Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Walk Nad Bzurą we
Wroczynach, Szkoły Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Strzegocinie;
6) Grabów na obiekcie: budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Grabowie, Gminnego Zakładu
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Grabowie, Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego i
Szkoły Podstawowej w Grabowie, Szkoły Podstawowej w Chorkach, Szkoły Podstawowej w
Starej Sobótce, Szkoły Podstawowej im. Marii Koszutskiej w Kadzidłowej;
7) Oporów na obiekcie: Zespołu Szkół w Szczycie;
8) Góra Św. Małgorzaty na obiekcie: Szkoły Podstawowej i Gminnego Przedszkola w Górze Św.
Małgorzaty, Gimnazjum w Nowym Gaju;
9) Żychlin na obiekcie: Zespołu Szkół w Żychlinie, Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w
Grabowie.
4. Opis:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót
instalacyjnych i elektrycznych związanych z budową instalacji technologicznej solarnej dla obiektów
użyteczności publicznej na potrzeby ciepłej wody użytkowej.
Zakres przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych przy pełnieniu funkcji Inspektora
Nadzoru obejmuje:
a) roboty pomiarowe i przygotowawcze
b) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża
c) montaż kolektorów słonecznych na dachu budynku
d) montaż i układanie izolowanych rur instalacji solarnej i wodnej
e) wniesienie i montaż urządzeń zgodnie z projektem
f) montaż poszczególnych elementów armatury instalacyjnej
g) wpięcie projektowanej instalacji do instalacji istniejącej w miejscu według projektu
h) montaż przewodów i układów automatyki, w tym:
- układanie kabli i przewodów elektrycznych montowanych poza rozdzielnicami,
- montaż osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej, wraz z przygotowaniem podłoża i
robotami towarzyszącymi, dla obiektów kubaturowych oraz obiektów budownictwa
inżynieryjnego,
- wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i
przewodów;
i) wykonanie instalacji odgromowej konstrukcji wsporczej, w tym:
- zamocowanie na skarpie na terenie konstrukcji wsporczej pod stelaże kolektorów słonecznych
zgodnie z projektem budowlanym,
- wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji wsporczej,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi
zamontowaną konstrukcje wsporczą;
j) kompletacja wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania podanych wyżej prac
k) ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją techniczną,
wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich elementów
wyznaczonych w dokumentacji
l) wykonanie prób ciśnieniowych na szczelność instalacji oraz sprawdzających prawidłowe
działanie armatury zabezpieczającej
m) zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych
budynku
n) uruchomienie układu i regulacja
o) przeszkolenie osób wskazanych do obsługi instalacji
p) przeprowadzenie badań kontrolnych jakości wykonania, w tym:
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi
montowane elementy instalacji;
q) sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej wymaganej przy odbiorze końcowym
inwestycji dla każdego obiektu wchodzącego do inwestycji
Przedsięwzięcie pod nazwą: „Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap I”, zadanie: „Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego” dofinansowane jest ze
środków unijnych uzyskanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Łódzkiego na lata 2007 – 2013 Priorytet II Ochrona środowiska zapobieganie zagrożeniom i energetyka
Działanie II.9 Odnawialne źródła energii na podstawie umowy Nr UDA-RPLD.02.09.00-00-066/10-00 z
dnia 17 listopada 2010 roku.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego
71.63.14.00-4 – usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych
71.70.00.00-5 – usługi nadzoru i kontroli
Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego:
A. Na etapie realizacji robót:
1. Ustanowienie inspektora nadzoru, zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane.
2. Kontrola harmonogramu robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w
kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków
techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania
poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji zadania.
3. Koordynacja wykonania robót.
4. Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową,
europejskimi i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również kontrola
zgodności montowanych instalacji i urządzeń z obowiązującymi normami europejskimi i polskimi
potwierdzane certyfikatami i aprobatami.
5. Wydawanie kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy
dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także
odkrywek.
6. Wstrzymanie robót budowlanych, w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać
zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na
budowę.
7. Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonywanych prac i wbudowanych materiałów zgodnie
z normami, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie
dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
8. Monitorowanie dostaw materiałów budowlanych, sprawdzanie, czy dostarczone materiały
posiadają wymagane atesty i certyfikaty.
9. Ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych, opracowywanie protokołów konieczności
wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony
Zamawiającego.
10. Opiniowanie projektów aneksów do umowy z wykonawcą robót.
11. Przeprowadzanie odbioru robót zanikających oraz ulegających zakryciu, odbiorów częściowych
(etapowych), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń
technicznych i przewodów, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania.
12. Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcą robót i innymi uczestnikami
realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych; omówienia postępu
robót i ich jakości, harmonogramów, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki
BHP, zgodności wykonywanych robót z przepisami prawa, orzeczeniami i uzgodnieniami
właściwych organów oraz przepisami normatywnymi; wpływu czynników zewnętrznych na
realizację inwestycji.
13. Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych – osobno dla każdego obiektu wchodzącego
do inwestycji – wykonanych robót budowlanych przy udziale Zamawiającego; przygotowanie
dokumentacji odbiorowej oraz listy wad i usterek z terminem ich usunięcia.
14. Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot
wynagrodzenia wykonawcy.
15. Przekazanie wykonanego zadania Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych
dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej.
16. Pomoc Zamawiającemu w występowaniu przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących
zobowiązań umownych uczestników procesu inwestycyjnego.
17. Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie
przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją.
18. Przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych.
19. Realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji.
B. Kontrola kosztów inwestycji i rozliczenie inwestycji, a w szczególności:
1. Kontrola prawidłowości wystawianej faktury co do wystąpienia przesłanek do ich wystawienia,
zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą robót.
2. Naliczanie kar umownych dla Wykonawcy robót i przekazywanie danych Zamawiającemu w celu
egzekwowania tych kar.
3. Ustalenie podstaw i wysokości obniżenia należności Wykonawcy robót z tytułu obniżenia jakości
robót.
4. Wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z Wykonawcą robót, przy udziale
przedstawicieli Zamawiającego.
5. Rozliczenie końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego wraz z przygotowaniem druków OT.
C. Wykonawca zobowiązuje się do przybycia na teren budowy w ciągu maksymalnie 2 godz. - na
każde wezwanie Zamawiającego.
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zmawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ:
Zmawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zakończenie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 31.10.2012 roku.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a) w okresie ostatnich trzech lat pełnili funkcję Inwestora Zastępczego lub pełnili Nadzór Inwestorski
nad realizacją wykonania robót instalacyjnych i elektrycznych związanych z budową instalacji
technologicznej solarnej – instalacja kolektorów słonecznych – na potrzeby ciepłej wody
użytkowej, w ilości minimum jednej usługi o wartości minimum 20 000,00 zł.
b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: osobą
posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe jako Inspektor Nadzoru z uprawnieniami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa; oraz osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są
ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie
mniejszą niż wartość złożonej oferty.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił, stosując formułę „spełnia – nie spełnia”.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać
następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej
ustawy – druk załącznika nr 2,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
potwierdzających wymóg określony w pkt. VI ppkt.2) a), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały
wykonane należycie - wg załącznika nr 3;
f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności – wg załącznika nr 4;
g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania
zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f), wykonawca wskazał osoby, którymi
będzie dysponował – wg załącznika nr 5;
h) informacja o uprawnieniach zgodnie z uprzepisami stawy Prawo budowlane;
i) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
j) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
k) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9
ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty
składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w SIWZ w pkt. IV ppkt. 2) lit. a) - musi spełnić
minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, warunek wskazany w pkt. IV ppkt. 3) i 4) – musi
spełnić każdy z wykonawców, pozostałe warunki wskazane w pkt. IV – mogą być spełnione łącznie.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. V ppkt.1 lit. b), c), d) SIWZ składa dokument
lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju
pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych).
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 26.05.2011 r. godzina 9:00.
2. Miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
3. Otwarcie ofert: dnia 26.05.2011 r. godz. 10:00
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJE O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z
ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODTAKOWE
INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO STSYEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z
ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA
KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJI ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE:
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII
EUROPEJSKIEJ
NIE [ ] TAK X
Jeśli tak, wskazać projekt/ program:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO KORZYSTA Z DOFINANSOWANIA ZE ŚRODKÓW
EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO
PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2007 – 2013
Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia 18/05/2011
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno z dniem
zamieszczenia ogłoszenia tj. 18.05.2011 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego
w ramach projektu pn.: „Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu
Kutnowskiego – Etap I”, zadanie: „Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego”
Przewodniczący Zarządu
/.../ Jakub Świtkiewicz
Członek Zarządu
/.../ Jerzy Bryła
Członek Zarządu
/.../ Mirosław Włodarczyk
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Komplet załączników od 1 do 7 (wersja PDF)
Publikacja dnia: 18.05.2011
Dokument z dnia: 18.05.2011
Podlega Ustawie