A A A
BIP
UWAGA!!
PRZEGLĄDASZ ARCHIWALNĄ STRONIĘ BIP ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO
STRONA PROWADZONA DO KOŃCA 2023 ROKU
PRZEJDŹ DO AKTUALNEJ STRONY BIP ZGRK

Kompleksowa realizacja cyklu 12 modułów tematycznych szkoleń w ramach projektu pn.: „Sprawny Samorząd – profesjonalne usługi”

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA I
z dnia 20.09.2011 r.
sprawa nr 341/8/2011

Wyjaśnienia do SIWZ

wyjasnienie_do_przetargu_1.pdf


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego,
ul. Wojska Polskiego 10a,
99 - 300 Kutno, woj. łódzkie,
tel. (24) 355 - 23 - 45, fax. (24) 355 - 23 - 44.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
Sekcji II: przedmiot zamówienia pkt. 3 moduły szkoleniowe litera c należy zmienić:

W ogłoszeniu jest:
c. Jeden dzień szkoleniowy – to 6 godz. ( po 45 min. każda)

W ogłoszeniu powinno być:
c. Jeden dzień szkoleniowy – to 6 godz. ( po 60 min. każda)

Przewodniczący Zarządu
/.../ Jakub Świtkiewicz
Członek Zarządu
/.../ Jerzy Bryła
Członek Zarządu
/.../ Miroslaw Włodarczyk

Ogloszenie_modyfikacja_siwz.pdf

Modyfikacja_siwz.pdf


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
sprawa nr 341/8/2011


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego
ul. Wojska Polskiego 10 a
99 – 300 Kutno
tel.: (24) 355 23 45, 355 23 46; faks 355 23 44.

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 i 39 o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, Nr 161 poz. 1078 i Nr 182 poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5 poz. 13 i Nr 28 poz. 143).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.zgrk.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (w wersji papierowej) Zamawiający może również przekazać w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 15,00 zł.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja cyklu 12 modułów tematycznych
szkoleń w formie wyjazdowej dla 20 jednostek samorządu terytorialnego woj. łódzkiego z
następujących powiatów: kutnowskiego, łęczyckiego, zgierskiego i łowickiego zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 8 – szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”.
Szkolenia realizowane w ramach projektu pn.: „Sprawny Samorząd – profesjonalne usługi” są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja cyklu 12 modułów tematycznych
szkoleń w zakresie:
1) Organizacji i przeprowadzenie szkoleń dla 240 osób
2) Zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej dla poszczególnych modułów
tematycznych szkoleń
3) Przygotowania programów poszczególnych modułów tematycznych szkoleń
4) Przygotowanie harmonogramów poszczególnych modułów tematycznych szkoleń
5) Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla 240 osób
6) Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia podczas szkoleń
7) Zapewnienie sal szkoleniowych wraz z niezbędny sprzętem do prawidłowej realizacji
poszczególnych szkoleń
8) Zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla
poszczególnych grup
9) Zapewnienia dodatkowych konsultacji z trenerem dla uczestników poszczególnych szkoleń
2. W ramach przedmiotu zamówienia, którym jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników 20 jednostek samorządu terytorialnego woj. łódzkiego z następujących
powiatów: kutnowskiego, łęczyckiego, zgierskiego i łowickiego w związku z realizacją projektu pt.: „Sprawny Samorząd – profesjonalne usługi” Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 12
tematycznych modułów tematycznych szkoleń, z zakresu:
Moduł I – ochrona środowiska i kpa
Moduł II – podatki i opłaty lokalne i kpa
Moduł III – ulgi podatkowe i umorzenia zaległości podatkowych i kpa
Moduł IV – ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu (planowanie
przestrzenne, prawo budowlane) i kpa
Moduł V – prawo lokalowe i gospodarka nieruchomościami
Moduł VI – decyzje z zakresu opieki społecznej i kpa
Moduł VII – procedury administracyjne i prawoznawstwo
Moduł VIII – obieg dokumentów i kpa
Moduł IX – tworzenie strategii rozwoju i planów wykonawczych ich monitoring i
ewaluacja
Moduł X – system zarządzania strategicznego wstępem do budżetu zadaniowego
Moduł XI – Prowadzenie i aktualizacja biuletynu Informacji Publiczne, Prawoznawstwo
Moduł XII – Wdrożenie w ramach BIP nowych usług świadczonych za pomocą
platformy ePUAP
3. Moduł szkoleniowe:
a. Jeden moduł szkoleniowy - to 2 zjazdy po dwa dni szkoleniowe każdy
b. Jeden zjazd - to 2 dni, w ramach których zostanie zrealizowanych 12 godz. szkoleniowych
c. Jeden dzień szkoleniowy – to 6 godz. ( po 45 min. każda)
d. W ramach jednego modułu zostanie przeszkolonych 20 osób (dopuszcza się przesunięcie
ilości uczestników pomiędzy poszczególnym grupami)
e. W ramach całego zamówienia zostanie zrealizowanych 12 modułów szkoleniowych, czyli 24 dwudniowe zjazdy
f. Poszczególne zjazdy w ramach jednego modułu będą realizowane w odstępach czasowych (Zamawiający nie przewiduje realizacji 4 dni szkoleniowych dzień po dniu)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego,
55100000-1 usługi hotelarskie,
70220000-9 usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne,
92312212-0 usługi przygotowania podręczników szkoleniowych,
55300000-3 usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków,
66512100-3 usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonania do dnia 30.09.2012 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNY
M

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tj. dotyczące:
1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie realizuje/zrealizował przynajmniej dwa
projekty w ramach poddziałania 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które
realizował jako projekt własny lub pełnił funkcję Lidera w projekcie partnerskim.
Wartość projektów nie może być mniejsza niż 1 200 000,00 PLN. W tym przynajmniej
jeden z projektów został już zakończony. Na potwierdzenie do oferty należy załączyć
wzór minimalnego zakresu karty zamknięcia projektu w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki (w przypadku projektu zrealizowanego), kserokopie
umowy o dofinansowanie (w przypadku projektu w trakcie realizacji)
b) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi szkoleniowe dla
pracowników jednostek samorządu terytorialnego. Łączna liczba przeszkolonych
pracowników jst nie może być mniejsza niż 250 co zostanie potwierdzone stosownymi
dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru, wzorem minimalnego zakresu karty
zamknięcia projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki)
1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem trzech
osób, w tym:
a) co najmniej dwoma osobami, z których każda:
- posiada wykształcenie wyższe min. zawodowe, i,
- posiada min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń
dofinansowywanych w ramach EFS, ZPORR, SPO RZL co potwierdzi przedstawiając
odpowiednie dokumenty,
- zajmowała się realizacją szkoleń w ramach min. 5 projektów dofinansowanych w
ramach EFS
b) co najmniej jedną osobą:
- posiadającą wykształcenie wyższe min. zawodowe,
- która posiada min. 3 letnie doświadczenie w koordynowaniu przynajmniej 2 projektami
szkoleniowymi współfinansowanymi ze Środków Europejskiego Funduszu
Europejskiego (w latach 2007-2013)
- która posiada kwalifikacje w koordynowaniu/zarządzaniu projektami potwierdzone
stosownym certyfikatem metodykami PRINCE 2 (Foundation / Practitioner) lub
równoważnym
c) dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 3 trenerami do realizacji niniejszego
zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że każdy
z 3 trenerów wskazanych w ofercie posiada przynajmniej:
- trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia
– załącznik nr 8 do SIWZ oraz
- w ciągu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert każda z tych osób
przeprowadziła co najmniej 7 szkoleń odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi
zamówienia wraz z potwierdzeniem należycie wykonanych usług
1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem
niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500.000.00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł).
Jeśli Wykonawca, na potwierdzenie spełnienia tego warunku przedstawi polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podaną cenę po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału
w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z
warunków określonych w rozdziale X pkt 1.1 – 1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych
Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
4. Warunek określony rozdziału X w punkcie 2 powinien spełniać każdy z Wykonawców
samodzielnie.
5. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą:spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – wg załącznika nr 2
1.2. Wykaz wykonanych usług zgodnie z rozdziałem X punkt 1.2 lit. a) w zakresie niezbędnym
do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, z podaniem nazwy projektu, pełnionej funkcji w projekcie, dat
wykonania i ich wartości – wg załącznika nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że
usługi zostały wykonane lub są wykonywane
1.3. Wykaz ilościowy przeszkolonych pracowników jednostek samorządu terytorialnego zgodnie z rozdziałem X punkt 1.2 lit. b) potwierdzony stosownymi dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru, wzorem minimalnego zakresu karty zamknięcia projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) – wg załącznika nr 5
1.4. Wykaz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z rozdziałem X punktem 1.3 lit. a) i b) - wg załącznik nr 6
wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane doświadczenie certyfikaty/tytuły,
dyplomy wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że informacje zawarte w ww. załączniku są
prawdziwe
1.5. Wykaz kadry trenerskiej wyznaczonej do realizacji szkoleń, zgodnie z rozdziałem X punkt
1.3 lit. c) – wg załącznika nr 7
1.6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia.
1.7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy
wspólnie.
1.8. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności
finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość
posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
1.9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
1.10.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
1.11.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
1.12.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
1.13.wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w sekcji III niniejszego punktu
podpunkt od 1.9. do 1.12.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć
następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
2.1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg załącznika nr 3
2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
2.3. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu
do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca
zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje
się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone
przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
2.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2.5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2.4,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 pzp):
3.1. Ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno
być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli
każdego z partnerów i dołączone do oferty
3.2. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty
wymienione w rozdziale XI pkt. 2.1 i 2.2. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie
3.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z ustanowionym Pełnomocnikiem
3.4. W przypadku, gdy za ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) przed
podpisaniem umowy, Wykonawcy zobowiązani są przedstawić umowę regulującą ich
współpracę przy realizacji przedmiotowego zamówienia
3.5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, ze będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

OGRANICZENIA MOŻLIWOŚCI UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE:
Zamawiający nie ogranicza możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony.

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert:
- najniższa cena – 70%,
- doświadczenie – 30%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert: 27.09.2011 r. godzina 9:00.
Miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300
Kutno, pokój nr 2
Otwarcie ofert: dnia 27.09.2011 r. godz. 11:00

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin związania 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ
Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE
INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu.

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z
ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.

ZMIANA UMOWY:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość
dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1) zmiany terminu określonego w § 1 ust. 2,
2) zmian osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełniania
przez te osoby warunków określonych w siwz,
3) zmiany wartości umowy w przypadku zmniejszenia ilości uczestników lub innych okoliczności
powodujących zmianę wartości wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 niniejszej umowy.

UNIEWAŻNIENIE UMOWY:
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
NIE [ ] TAK X
Jeśli tak, wskazać projekt/program:
Przedmiot zamówienia publicznego korzysta z dofinansowania ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny
Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji
samorządowej.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 19.09.2011 r.

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99 – 300 Kutno z dniem
19.09.2011 r. zamieścił ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 295518-2011 i wszczyna postępowanie sprawa nr 341/8/2011 w trybie przetargu nieograniczonego w ramach projektu pn.: „Sprawny Samorząd – profesjonalne usługi”.

Przewodniczący Zarządu
/.../ Jakub Świtkiewicz
Członek Zarządu
/.../ Jerzy Bryła
Członek Zarządu
/.../ Mirosław Włodarczyk


Treść ogłoszenia

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki 1 - 9 do SIWZ

Opublikował: Michał Prokopiak
Publikacja dnia: 19.09.2011
Dokument oglądany razy: 1958
Dokument z dnia: 23.09.2011
Podlega Ustawie