A A A
BIP
UWAGA!!
PRZEGLĄDASZ ARCHIWALNĄ STRONIĘ BIP ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO
STRONA PROWADZONA DO KOŃCA 2023 ROKU
PRZEJDŹ DO AKTUALNEJ STRONY BIP ZGRK

Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap III

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Wyjaśnienie do SWZ z dnia 8.06.2021 r.

Treść wyjaśnienia (PDF)


 Wydłużenie terminu składania ofert

Działając na podstawie art. 286 ust. 1 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) – dalej „ustawa Pzp”, Zamawiający: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99 – 300 Kutno, dokonuje zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia – dalej „SWZ”, a mianowicie przedłuża termin składania ofert, tym samym, ulegają zmianie zapisy dotyczące terminów, określone w rozdziale 14 SWZ

Termin składania ofert: 15.06.2021 r., godz. 12:00.
Termin otwarcia ofert: 15.06.2021 r., godz. 12:30.
Wykonawca jest związany ofertą do dnia 14.07.2021 r.

TREŚĆ ZMIANY (PDF)


 

      Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap III

 SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO W KUTNIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610191611

 1.4.) Adres zamawiającego:

 1.4.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 10A

 1.4.2.) Miejscowość: Kutno

 1.4.3.) Kod pocztowy: 99-300

 1.4.4.) Województwo: łódzkie

 1.4.5.) Kraj: Polska

 1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

 1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetagi@zgrk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

 

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061952/01

 2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-21 17:35

 

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

 Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00060716/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1)

Przed zmianą:

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

Cn

PC = ------- x 60 pkt

Cb

gdzie,

PC - ilość punktów za kryterium cena,

Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,

Cb – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

 

Punkty w kryterium Gwarancja i rękojmia przyznane zostaną w oparciu o zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 5 lat.

 

Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, wynoszący:

 

5 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 0 pkt,

 

6 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 10 pkt,

 

7 lat i więcej jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 40 pkt.

 

Po zmianie:

 

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

 

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

 

Cn

 

PC = ------- x 60 pkt

 

Cb

 

gdzie,

 

PC - ilość punktów za kryterium cena,

 

Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,

 

Cb – cena oferty badanej.

 

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

 

Punkty w kryterium Gwarancja i rękojmia przyznane zostaną w oparciu o zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 5 lat.

 

Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, wynoszący:

 

5 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 0 pkt,

 

6 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 20 pkt,

 

7 lat i więcej jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 40 pkt.

 

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

 

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2)

 

Przed zmianą:

 

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

 

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

 

Cn

PC = ------- x 60 pkt

 

Cb

 

gdzie,

 

PC - ilość punktów za kryterium cena,

 

Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,

 

Cb – cena oferty badanej.

 

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

 

Punkty w kryterium Gwarancja i rękojmia przyznane zostaną w oparciu o zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 5 lat.

 

Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, wynoszący:

 

5 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 0 pkt,

 

6 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 10 pkt,

 

7 lat i więcej jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 40 pkt.

 

Po zmianie:

 

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

 

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

 

Cn

 

PC = ------- x 60 pkt

 

Cb

 

gdzie,

 

PC - ilość punktów za kryterium cena,

 

Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,

 

Cb – cena oferty badanej.

 

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

 

Punkty w kryterium Gwarancja i rękojmia przyznane zostaną w oparciu o zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 5 lat.

 

Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, wynoszący:

 

5 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 0 pkt,

 

6 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 20 pkt,

 

7 lat i więcej jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 40 pkt.

 

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

 

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

 

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

 

9.1. Informacje dodatkowe

 

Przed zmianą:

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału określonego w pkt. 4.2 SWZ.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.

 

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

 

 

Po zmianie:

 

(pozostała treść z Sekcji VI - Warunki Zamówienia pkt. 7.3) Zamawiający przewiduje zmiany umowy)

 

  1. w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,

 

  1. zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie zadania.

 

  1. wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów,

 

2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy.

 

3. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

 

INFORMACJE DODATKOWE:

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału określonego w pkt. 4.2 SWZ.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.

 

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

 

 

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

 

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

 

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

-zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. -sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie -zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

  1. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,

 

a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w zakresie części 1 zamówienia:

 

co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 400.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku.

 

b) w zakresie części 2 zamówienia:

 

co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 350.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku.

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: (w zakresie obu części zamówienia):

 

a) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,

 

b) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.

 

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres oraz wartość robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.

 

  1. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na 2 części zamówienia) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.

 

  1. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.

 

  1. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami

regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.

 

  1. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).

 

  1. Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.

 

Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).

 

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:

 

  1. nie podlega wykluczeniu,

 

  1. spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

Po zmianie:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

 

-zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

 

-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

 

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. -sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie -zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

  1. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,

 

a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w zakresie części 1 zamówienia:

 

co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 400.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku.

 

b) w zakresie części 2 zamówienia:

 

co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 350.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku.

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: (w zakresie obu części zamówienia):

 

  1. min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,

 

  1. min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.

 

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres oraz wartość robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.

 

  1. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na 2 części zamówienia) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.

 

  1. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.

 

  1. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.

 

  1. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).

 

  1. Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.

 

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

 

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

 

Przed zmianą:

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

 

Po zmianie:

 

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

 

  1. Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).

  1. Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ;

 

  1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),

 

  1. Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).

 

  1. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:

 

a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;

 

b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

 

c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

 

  1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

 

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

 

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

 

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

 

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

 

Przed zmianą:

 

Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium:

 

  1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 21.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100),

 

  1. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 24.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysięcy złotych 00/100),

 

Po zmianie:

 

-Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium:

 

  1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 21.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100),

 

  1. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 24.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysięcy złotych 00/100),

 

-Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;

 

b) gwarancjach bankowych;

 

c) gwarancjach ubezpieczeniowych;

 

d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

 

-Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:

 

Bank Pekao S. A.

 

Nr: 82 1240 3190 1111 0010 0844 8829

 

z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZGRK.271.2.2021 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy).

 

-Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie

     

zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.

 

-W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:

 

  1. nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,

 

  1. kwotę wadium,

 

  1. termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,

 

  1. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.

 

-Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

 

-Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

 

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

 

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

 

Przed zmianą:

 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.

 

Po zmianie:

 

-Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

-W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

 

  1. oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

 

  1. w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.

 

  1. zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.

 

-Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

     

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

 

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

 

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

 

7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy

 

Przed zmianą:

 

NIE

 

Po zmianie:

 

TAK

 

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

 

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

 

Przed zmianą:

 

Po zmianie:

 

  1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:

 

1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,

 

2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych

 

3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego Wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego Wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;

 

4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1,

 

5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od

     

założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,

 

  1. przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

 

  1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,

 

(pozostała treść umieszczona jest w Sekcji IX - Pozostałe Informacje)

 

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

 

7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia

 

Przed zmianą:

 

NIE

 

Po zmianie:

 

TAK

 

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

 

7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia

 

Przed zmianą:

 

Po zmianie:

 

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

 

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

 SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:

2021-06-07 10:00

Po zmianie:

2021-06-08 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:

2021-06-07 10:30

Po zmianie:

2021-06-08 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:

2021-07-06

Po zmianie:

2021-07-07

Treść ogłoszenia (PDF)

Zmiana SWZ (PDF)

 


Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO W KUTNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610191611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 10A
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetagi@zgrk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0461c64f-b979-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060716/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20 18:52
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap III
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zgrk.pl/bip
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko
na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń
mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia. 
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
Mozilla Firefox od wersji 15,
Google Chrome od wersji 20.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
lektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca
przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
„Termomodernizacja budynków w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III”
prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia
2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGRK.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu
wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji
budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie
wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót
budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych (termomodernizacyjnych): stropodach,
modernizacja instalacji grzewczej c.o. (z wyłączeniem montażu nowego pieca), wyminę oświetlenia wewn. na LED, prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 6 682 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 263 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262520-2 - Roboty murowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po
matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty w kryterium Gwarancja i rękojmia przyznane zostaną w oparciu o zaoferowany przez
Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 5 lat.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, wynoszący:
5 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 0 pkt,
6 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 10 pkt,
7 lat i więcej jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji
budynku,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie
wynikającym z przepisów,
c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót
budowlanych,
d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),
f) sporządzenie przedmiaru robót,
g) wykonanie prac budowlanych (termomodernizacyjnych):
ściany zewnętrzne,
stropodach,
wymiana stolarki okiennej,
wymiana stolarki drzwiowej,
modernizacja instalacji grzewczej,
prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.
Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:
kubatura obiektu w przybliżeniu: 9 365 m3
powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 3 073 m2
ilość kondygnacji nadziemnych: 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262520-2 - Roboty murowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po
matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty w kryterium Gwarancja i rękojmia przyznane zostaną w oparciu o zaoferowany przez
Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 5 lat.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, wynoszący:
5 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 0 pkt,
6 lat jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 10 pkt,
7 lat i więcej jego oferta otrzyma w kryterium Gwarancja i rękojmia 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwaracja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
-zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
-sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
-zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) w zakresie części 1 zamówienia:
co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 400.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku.
b) w zakresie części 2 zamówienia:
co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 350.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą
dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: (w zakresie obu
części zamówienia):
a) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
b) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń
cieplnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –
uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres oraz wartość robót, aby
można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
2) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na 2 części
zamówienia) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to
samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one
spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.
3) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego
będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
4) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U.
2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
5) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ
może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, które nabyły
kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne
wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia
2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
6) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż
jednej ze wskazanych branż.
Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie
postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie
przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy
może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art.
116 ust. 2 ustawy Pzp).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując
warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy
wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w wstanie uzyskać tych dokumentów – przedkłada inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium:
1) w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 21.000,00 PLN
(słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100),
2) w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 24.000,00 PLN
(słownie: dwadzieścia cztery tysięcy złotych 00/100),
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału określonego w pkt. 4.2 SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach
obcych.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych
zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

Z A T W I E R D Z A M:

Jakub Świtkiewicz /-/

Zdzisław Kostrzewa /-/

DOKUMENTY DO POBRANIA (ZIP)

Opublikował: Michał Prokopiak
Publikacja dnia: 20.05.2021
Dokument oglądany razy: 729
Dokument z dnia: 08.06.2021
Podlega Ustawie